4 Ocak 2014 Cumartesi

En Mutlu Gunum

MERHABA ARKADAŞLAR BEN MURAT

GÜNLERDEN CUMARTESİ\'Dİ VE BENİM EN ÇOK İLİŞKİYE GİRMEK İSTEDİĞİM GÜNLERDEN BİRİDİR 19 YAŞINDA BİR KUZENİM VAR ONUN O GÖTÜ HEP AKLIMA GELİR VE HAYALİNİ KURARAK 31 ÇEKERİM BİR GÜN ONU BİZE ÇAĞARDIM ANNEMLER FALAN EVDE YOKDU VE GELDİ DEDİM BANA KAHVE YAPARMSN FALAN YAPDI KAHVE İÇDİK SONRA BEN ŞEKERİ AZ OLMUŞ DEDİM ODA EVET BENİMKİNEDE ŞEKER ATARMSN DEDİ BENDE TAMAMM DEDİM VE KAHVELERİ MUTFAĞA GÖTÜRÜP KENDİMNKİNE VE ONUNKİNE ŞEKER ATTIM SONRA AKLIMA HINZIRLIK GELDİ VE ONUN KAHVESİNİN İÇİNE UYKU İLACI ATTIM VE KAHVELERİMİZİ İÇDK SONRA O BENİM BACAKLARIMA UZANDI BENDE SAÇIYLA OYNUYORDUM VE ARADAN 15 DK GEÇDİ BAKDIM UYUYA KALMIŞ VE BEN ÇOK SEVİNMİŞDİM BİRDEN AYAĞA KALKIP KUCAĞIMA ALDIĞIM GİBİ YATAĞA GÖTÜRDÜM VE YAVAŞ YAVAŞ SOYDUM O DA NE TERTEMİZ AMCIĞI KARŞIMDAYDI VE ÇOK AZMIŞDIM SONRA BAŞLADIM AMINI YALAMAYA BAŞLADIM VE SONRA BİRDEN BOŞALDIM OKDAR ZEVKE GİRMİŞDİM VE SONRA BİRDEN AMINI YALAMAYI BIRAKIP YARRAĞIMI AĞZINA DAYADIM TAM 23CM ONDAN SONRA BİRAZ UYURKEN AĞZINDA DOŞALTIRDIM VE SONRA SİKMEYE KARAR VERMİŞDİM VE BAŞLADIM SİKMEYE BİRDEN İÇİNE GİRDİM 23CM HEPSİNİ SOKAMADIM EN FZLA 7 8 CM SOKABİLMİŞDİM BRAZ İÇİNDE BEKLEDİKSEN SONRA KÖKLEDİM İÇİNE SONRA UYANDI VE BAĞIRMAYA BAŞLADI BENDE AĞZINI KAPATTIM VE BİRDEN HIZLA GİT GELE BAŞLADIM SONRA SİKİMİ ÇIKARTTIM VE ÇIKARTMAMLA KANLAR VE DÖLLER SÜZÜLMEYE BAŞLADI ANLADIMKİ BAKİRELİĞİ GİTMİŞDİ VE BEN ONA TAM 6 POSTA ATTIM VE SONRA ONLA HER GÜN SİKİŞİR OLDUM ONDAN SONRA SEVGİLİM OLMUŞDU HER DAKKA SİKİŞİYORDUK O GÜN SABAHA KADAR SİKDİM ONU O 11 KERE BOŞALDI BEN İSE 6 :) ÇOK GÜZELDİ OKUYANLARA TEŞEKKÜR EDİYORUM BU ARADA ŞUANDA KUZENİM KAFASINI YALIYOR VE HALA SİKİYORUM :)

1 yorum :

  1. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil


Reklamı Kapat


Reklamı Kapat