14 Nisan 2014 Pazartesi

Buyuk Penis Hastaligi

Selam arkadaşlar 24 yaşında uzun boylu esmer oldukça çekici seksi ve güzel sayılabilecek bir kızım. hayatımda ilk defa başıma gelen bir olayı anlatmak istiyorum size .Bu arada ben yurt dışında yasayan bir bayanım bir gün isten çıkıp eve gitmek için arabama bindim evimle isimin arası 45 km oldukça uzak sayılır bizim firmada çalışan bir arkadaş yolun kenarında durmuş otostop yapıyordu tabi ki o kişiyi tanıdığım için durdum ve sordum , ne oldu konuştuk beni de bırakır mısın deyip rica etti oldukça uzun boylu tam bir çikolata renkli çok yakışıklı idi Zenci olmasına rağmen firmada tüm kızların ağzının suyu akıyordu çocuğa, erotik filmlerde hep zencilerin aletleri çok büyük oluyordu emininki bununki de oldukça büyüktür içime kurt duştu ne yapıp edip kendimi siktirmem lazımdı coniye Otobana çıkmıştık iyice sohbeti koyulaştırdık sıra sekse gelmişti uzun zamandır seks yapmadım için bilemeyeceğim dedim peki benle yapmak istemezmişsin dedi ben tabi ki kulaklarıma kadar kızardım konuşmak normaldi ama böyle bir teklifi hiç beklemiyordum

Bilmem dedim hadi gel seni bir doyurayım dedi peki neden olmasın dedim. Bu arada da ben esinden ayrılmış dul bir bayanım. arabayı yolun kenarında bir parka çektim coni elini fermuarına atıp fermuarını açtı sikini dışarı çıkarttı aman buda nedir böyle diyerek nerdeyse küçük dilimi yutacaktım bileyim kalınlıkta oldukça uzun olan o şey karsımda duruyor dona kaldım. hadi gel deyip coni üzerine çekti beni o harika şeyi yalamak istiyorum dedim coni arabadan dışarı çıkıp kapının önüne dikildi ben koltukta oturarak yalamaya başladım sikinin başı yumruğum kadar vardı ağzıma alamıyordum dondurma yalar gibi yalıyordum ama ne dondurma bitip tükenmeyen sanki kırk yıldır hasret gibi yalıyordum gerçi normal esimden ayrıldığımdan sonra ilk defa biriyle oluyordum. Ben yaladıkça coninin siki daha bir kalkıyor sanki kaşıklarından dışarı çıkacak gibi ,bana yala bebeyim harika yalıyorsun muhteşemsin diyerek sanki gaz veriyordu ben çıldırmış gibi yalıyor yukardan aşağıya aşağıdan yukarıya amımın suları pantolonumdan akıyordu .coni beni tutup kadirdi arabanın üzerine oturtup kilotlumu çıkartıp amı mı yalamaya başladı öyle bir yalıyordu ki sanki aklim çıkacakmış gibi artık o yalamaya dayanamayıp ben coninin ağzına boşaldım sonra coni beni arabanın içerisine ters cevirdi ve o muhteşem yaragini yavaş yavaş içime soktu o kadar büyük siki alabileceğimi hiç tahmin etmemiştim ama hepsi içimdeydi çıldırıyordum sanki conininde benden farkı yoktu oda kendinden geçmiş bu kadar ateşli am hiç sikmedim diyordu adeta ikimizde çıldırmıştım ,coni çığlıklar atarak ben geliyorum dedi bende geliyorum dedim ikimizde çığlıklar atarak boşaldık. ikimizde yorgun düşmüştük birer sigara içip yola koyulduk ama bu sefer arabamı coniye verdim o sürüyor bense coninin muhteşem sikini yalıyordum hala doymamıştım ben yaladıkça o kasılıyor ve çıldırıyordu daha fazla dayanamayıp ben geliyorum deyip arabayı sağa çekip suratıma boşaltı. kalanı evde devam ederiz deyip evine gittik üç defada evinde yattık ayrılırken ben daha önce hiç türk ami sikmemistim muhteşem oluyormuş dedi bende hiç zenciyle yatmamıştım dedim sonra sık sık beraber evine giderek coniye kendimi siktiriyordum istediğim her şeyi yapıyordu coni, ve coniyle konuştuk anlaştık bir arkadaşını getirecek 3 lu yapacağız arkadaşlar düşününsene iki zenciyle. Sizlere oncuda yazarım en kısa zamanda öpüyorum erkekleri aman sikinize iyi bakin ha ne olur ne olmaz.

3 yorum :

  1. Mrb evli çiftler ve bayanlar. kendini mutsuz hisseden hayattan bıkan hiç bir şeyden zevk almayan hayatında farklı şeyler arayan bayanlar.Evlilikleri monotnlaşmış ve her gün aynımilişkileri sıkıcı gelen hayatlarında değişik tatlar arzular farkı heyecanlı anlar arayan çiftler.normal sevişmelerden sıkılan düşüncelerindeki fantazileri kimseye anlatamayan gerccekleştiremeyen kişiler arayın herşyinizi paylaşalım ve hatta yaşayalım.prensiplerim gizlilik güven ve seviyedir.bu arada herşey sex değildir tabiki normal sohbet etmek isteyen bayanlarda arayabilir tabiki yaş sınırı yoktur farketmez. numaram 0546 582 37 07 gizliden veya acıktan arayabilir cagrı atabılırsınız efendım görüşmek dileğiyle hoşcakalın.Aramanızı bekleyeceğim emre_03_58@hotmail.com adresim

    YanıtlaSil
  2. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil


Reklamı Kapat


Reklamı Kapat