12 Aralık 2014 Cuma

seks hikayeleri

erotik hikayeler
size ilk evli çift anımı yazıcağım. 4 sene olmuştur hafta sonu pazardı sanırım can sıkıntısın dan tv deki müzik kanalarından birine mesaj atmıştım. Bir numaradan çağrı geldi. Aradım, bir bayan. Merhabalaştık İstanbul’da oturuyomuş karşılıklı tanıştık muhabbet kısa sürede sekse geldi. Kocasıyla bir fantezileri varmış daha doğrusu kocasının fantezisi varmış. Eşinin başka biri tarafından sikilmesi ve onun seyretmesiymiş. Ben ilk defa böyle bir şeyle karşılaştığım için bir heyecan yaptım ama çok renk vermedim. Kocasının haberinin olduğunu istersem onunla da konuşabileceğimi söyledi, telefonu eşine verdi. Ahmet adında biri, tanıştık gayet saygılı orta yaşlı biri o da aynısını söyledi detayları eşiyle konuşmam gerektiğini falan uzatmayalım kadının adı da Fatma diyelim. Ben Fatmayla bir hafta telefonda konuştum seni şöyle sikerim böyle sokarım motivasyon hesabı tabii. Bu arada onlar da ilk defa böyle bir şey yapacakları için ne otel kabul ediyolar ne ev. Nerede olacak dedim, arabada
dediler iyi peki dedim bir pazar gününe randevulaştık ben atladım arabaya doğru buluşucağımız yere gittim. nerdesin şurdayım burdayım derken bunlar heralde cesaret edemediler bana gözükmediler ama bir ara yanımdan orta yaşlı eşi kapalı bir çift geçti ama diyemedim sizmisiniz diye. Anlıcanız ekildim gibi tabii ben de sinir had safhada döndüm evime.
Fatma tekrar aradı dedim bu yaptığınız size yakıştı mı başka ilden sizin için geldim, eşi cesaret edememiş. Ben de illa olucak diye bir şey yok dedim oturur tanışırız olursa olur olmazsa görüşmezdik dedim. Aradan bir hafta geçti tekrar randevulaştık. Geldiler, yine tedirgin bir şekilde arabaya bindiler. Bu sefer canlı olarak birbirimizi gördük ben görünce sizi görmüştüm dedim. Bu arada yola koyulduk tanıştık sohbet muhabbet arnavut köye doğru yola çıktım ben de bir heyecan var sormayın 500 evler tarafında Ahmet beye isterseniz siz arabayı kullanın dedim. ahmet te bulmuş jipi keyif yapacak. durdum direksiyona o geçti ben de müsadenizle arkaya fatma hanımın yanına geçiyim dedim. tabii dedi ben arkaya geçtim tam ahmetin arkasına fatma da mesafeli duruyodu. Çektim kendime doğru, camlar filimli olduğu için arabanın içinin gözükme şansı yoktu. bu arada biz orman yoluna girmiştik ben fatmayı kendime çektim öpmeye başladım kadın çok heyecanlıydı. Kocası yanında, normal. Hayatında ilk defa böyle bir şey yapacak.
Ben eşofmanla gitmiştim. Eşofmandan aleti çıkardım eline verdim, ama nasıl tutuyor sanki kaçacak. Bu arada kafasını eğdim ağzına verdim kocası da görmek için aynayla oynayıp duruyodu ben de elimi eteğinin içine soktum götünü okşuyodum biraz daha soktum elimi, arkadan amcığa ulaştım, sular seller akıyor. Bu arada emiyor sesler çıkarıyodu. külodunu çıkar dedim kucağıma aldım. arabanın içi geniş ama yatak gibi değil heyecanda had safhada ben bunu kucağıma aldım yarağı eliyle tuttu amının duvarlarını döve döve içine aldı. Üstümde inip kalkıyor bu arada sikimde bir el bir tedirgin oldum. ahmey bey karısının amına yarak nasıl giriyor merek etmiş el atmış. neyse heyecanla fazla sürmeden ikimizde boşaldık ahmet bey soruyor rahatladın mı aşkım. fatma çok iyi ama bir daha istiyorum dedi.
Bu sefer döllü yarağamı yine yalattım emdirdim arka sağ koltuğa domalttım. Benim bir ayak yerde dizimle de koltuğa dikildim. fatmanın eteğini kaldırdım amcığa sürtüyodum ahmet bey de karısını motive etmek için istediğin gibi bağır karıcım zevkine var dedi. ben yarağı yuvaya taktım ama sert sert vurmaya başladım. fatma bu sefer izni de aldı kocasından ohhhhh ahhhh hııımmmmmmmmmmm ayyyyyyy demeye başladı. sağlam yerleştiriyorum, hatun fazla geçmeden bittim diye kasılmaya başladı ben hala yerleştirmeye devam heyecan da bitti dedim ağzına boşalıcam. kocasıda arabayı durdurdu beni seyrediyor. çıkattım amcıktan direk ağzına fışkırttım. ahmet te harikasın kadir benim yapamadıklarını sen yaptın ben daha sokar sokmaz boşalıyorum eşimi mutlu edemedim sana çok teşekkür ederim dedi. neyse biz toparlandık direksiyona ben geçtim doğru aldığım yere bıraktım. daha sonra bir iki telefonda konuştuk görüşmedik bu benim ilk evli çift maceram teşekkür ederim sizlere ahmet ve fatma

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder


Reklamı Kapat


Reklamı Kapat