28 Mart 2015 Cumartesi

Sex Hikayeleri - 2015 Evlilikte Ilk Sikişimiz, Gerçekten Inanılmazdı


Evlilikte ilk sikişimiz, gerçekten inanılmazdı...

İsmim Yiğit Ankara’da yaşıyorum ve 24 yaşındayım. Eşim Nisa ile uzun süredir tanışıyoruz ve yine o kadar uzun bir süredir de birlikteyiz. O da benim gibi 24 yaşında. Bu hikayemde sizlere ilk gece yaşadıklarımızı anlatmak istiyorum. İlişkimiz ciddi olduğu için bir süre önce ailelerimizi tanıştırdık ve ben okulumdan mezun olduktan sonra da evlerine gidip Nisa’yı istedik bana. Ailesi de beni yakından tanıdığı için evliliğimize onay verdiler. Kısa süre içinde nişanlandık ve düğünümüzü de yapıp evlendik. İlk geceyi sabırsızlıkla bekliyordum ama bir yandan da pek iyi geçmeyeceğini düşünüyordum. Çünkü Nisa cidden çok düzgün bir kızdı ve kızın ilk ve tek sevgilisi ben olmuştum. O kadar uzun bir süre sevgili kalmamıza, hatta nişanlı olmamıza rağmen dudağından öptürmemişti bile. İlk gecenin nasıl geçeceği konusunda derin şüphelerim vardı o yüzden. Balayı ve ilk gece için Antalya’da bir otele rezervasyon yaptırmıştık. Balayı süiti bizim olacaktı ve orada harika bir 1 hafta geçirecektik. 
Düğünden hemen sonra yola çıktık. Saat 11 uçağıyla Antalya’ya uçtuk ve 2.5 saat sonra otelimize yerleştik. Her şey tam istediğim gibi gidiyordu. Nisa’ya heyecanlı olup olmadığını sordum. Heyecanlıyım diyebildi sadece. Odanın kapısını açtıktan sonra Nisa’yı kucağıma aldım ve onu yatağa bıraktım yavaşça… Yanına geçtim ve yatağımızın üzerinde duran şampanyayı açtım. İki kadeh doldurdum ve içmeye başladık. Nisa pek fazla alkol tüketen biri değildi. O yüzden hafif güzel olmasına bir kadeh fazlasıyla yetmişti. Ben de özellikle içmesini istemiştim çünkü biraz cesaretlenmeye ihtiyacı vardı. Kadehleri masaya bırakıp tekrar yatağa geçtik ve Nisa’yı yanaklarından başlayarak öpmeye başladım… Önce yanakları, ardından boynunu küçük küçük öpüyordum artık… Sıra dudaklarına gelmişti. Uzun zamandır o dudakları öpmek için bekliyordum ve sonunda dudaklarımız birleşmişti. Amatör olduğu her halinden belliydi. Öpülmemiş dudakları ben deli gibi emiyor, içime çekiyordum. O ise çok fazla karşılık veremiyordu ve bana ayak uydurmaya çalışıyordu. Bir yandan ise üzerindeki kıyafetleri çıkartıp onu çırılçıplak bırakmaya çalışıyordum. O ise dediğim gibi bu işlerden pek anlamadığından saçlarımla falan oynuyordu. Nisa’yı yatağa yatırdım ve üzerine çıktım. Artık dudaklarını öperken hafiften karşılık almaya başlamıştım. Vücutlarımız birbirine değiyordu. Teninin sıcaklığını hissediyordum. Yanıyordu sanki… Alt dudağını dudaklarımın arasına aldım ve emmeye başladım. Ben dudaklarını emerken o benim saçlarımla oynuyordu. Dudaklarından boynuna geçtim ve boynunu emmeye başladım. Ona dokunmak baştan çıkmam için fazlasıyla yeterliydi…
Kısa süre içerisinde sadece iç çamaşırlarıyla kalmıştı karşımda. Çikolata rengi bir tene sahipti. Vücudunu çırılçıplak görmek bile etkilemişti beni. Çok ağır hareket ediyordum. Güzel karımı ilk geceden soğutmak ve ürkütmek istemiyordum. Ağır hareketlerle sütyenini çıkarttım ve o çok da iri olmayan göğüslerine dokunmaya başladım. Yavaş yavaş emiyordum göğüslerini… Göğüslerine ilk dokunan olduğumu bilmek ayrıca mutlu ediyordu beni. Uçlarını hafifçe ısırıyordum… Bir erkek ilk kez ona bu şekilde dokunduğu için o da fazlasıyla etkileniyordu ve etkilendiği her halinden belliydi. Külodunu çıkardığımda ıslanmaya başladığını görmüştüm. Hemen dilimi amına götürdüm ve şeker yalar gibi yalamaya başladım. Dokunuşlarım onu çok fena yapmış olmalı ki belli belirsiz seslerle inlemeye başlamıştı. Ben amına dokundukça ondan akan zevk suları biraz daha artıyordu…
Tekrar üzerine geçtim. Üzerimdekileri çıkarttım ve Nisa’yı misyoner pozisyonuna getirip amına girdim. Amına girdiğimde sikimde inanılmaz bir sıcaklık hissettim. Amı fırın gibi yanıyordu. İlk girişimde önce hiç hareket etmedim ve bir süre hiç gidip gelmeden bekledim. Hazır olduğunu hissettiğimde yavaş yavaş git gel yapmaya başladım. Ben ne kadar yavaş git gel yapmaya çalışsam da o her girip çıktığımda inlemeye devam ediyordu. Yavaş yavaş hızlanmaya başladım. Artık daha tempoluydum. Pompalama şiddettim arttıkça onun da inlemelerinin şiddeti arttı. Bir süre daha içinde gidip geldim ve fazla da dayanamayarak içine boşalmaya başladım. Yaklaşık 1 dakika boyunca boşaldım karımın amının içine… Bana sarıldı ve tekrar öpüşmeye başladık. Sıcacık nefesi boynumda geziniyordu artık ve hala kbir yandan boynunu emip bir yandan da git gel yapıyordum. İnlemeleri kulaklarımdaydı… 2 dakika ya sürdü ya da sürmedi tam emin değilim, içine bir kez daha boşaldım. İçinden çıktığımda sikimin ucunda hafif bir kan lekesi gördüm. Gece boyunca öpüşmeye devam ettik. Bu işlerde pek tecrübesi olmadığı için onu anal sekse zorlamadım hiç. Sabaha kadar 1 kez daha birlikte olduk ve ben 1 kez daha boşaldım içine. Ertesi gün odadan dışarı bile çıkmadık. Yemeklerimizi odamıza sipariş ettik ve sabahtan akşama kadar sayısını hatırlamadığım kadar çok birlikte olduk. Tatilimiz tam 1 hafta sürmüştü ve bir hafta boyunca her gün, her an deliler gibi sevişmiştik. Hatta yavaş yavaş farklı farklı pozisyonlar denemeye bile başlamıştık.
İlk gecesi olacağı için çok daha sıkıntılı geçeceğini düşünüyordum ama düşündüğüm gibi olmadı hiç. Kısa sürede bana alıştı ve zevk vermeye başladı. Yalnız hala anal seks için ikna edemedim onu evliliğimizin 6. ayında olmamıza rağmen. Eğer onu anal sekse ikna edebilirsem, anal yaptığımız ilk geceyi de sizlerle paylaşmak istiyorum. Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Sitenizi de ayrıca çok beğendim, başarılar.

1 yorum :

  1. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil


Reklamı Kapat


Reklamı Kapat