26 Mayıs 2015 Salı

Eşiyle seks yaparken bizi izliyordu

Bi adama koyacak en büyük şey heralde karısını gözünün önünde sikmek ama benim başımdan geçen hikayede bu olay gayet zevke dayalı bir şekilde gerçekleşti, belki sizin için inanması güç olabilir ama okurken zevkten alt üst olacağınızı düşünüyorum buyrun hepiniz için o güzel hikayem geliyor.
Merhaba ben mertcan bu size yazıcam bir hikaye değil evli bir ciftle yaşamış oldum güzel bür anı ciftle telefonda tanıştık bu arada ben antalya dayım onlarda alanya ya tatile gelmişler berna 40 yaşında bakımlı bir kadındı eşi kemal 50 eşinin gecirmiş oldu kaza dolasıyla erkeklik görevini yerine getiremiyormuş neyse beni alanyaya arkadaşlarının yazlıklarına davet ettiler sabah erkenden gittim beni karşıladılar ve doru yazlıga gittik biraz sohbet ettikten sonra kocasıyla birer bira ictik bira biti kemal bizi yalız bırakmak icin ben markete gidiyorum dedi ve evden cıktı bizde hemen bir duş alıp yatak odasına gectik başladık deliler gibi sevişmeye ben bernanın her yerini yaladım ona attım dil darbeleri onu cılgına cevirmişti ve sıranın bernada oldunu söyledim oda başladı benim yarramı yalamaya harika yalıyordu nerdeyse azına boşalacaktım sırt üstü yatırdım ve yavaş yavaş amına girmeye başladım
sonra hepsini birden kökledim berna cıldırmış gibiydi altımda sok sok diye inliyordu ikimiz birden dayanamadık ve boşaldık bu arada kemal gelmiş bizi brkliyordu salonda tekrar birer bira actık ve kemal sordu nasıl diye harikaydı dedim biramız bitikten sonra berna hadi kocacın diyip elimden tutup yatak odasuına gectik bu sefer dahada harika bir sevişme yaşadık bernayı amından delirterek siktim ve salona kemalin yanına gittik artık dahada rahat davranıyordum kemalin yanında berna yı kucama oturtuyor her yerinni okşuyordum öpüyordum dayanamadım kucakladım gibi yatak odasına götürdüm ve azına verdim deliler gibi yalıyordu emiyordu sonra kemalide cayır oda izlesin dedim kemal grldi berna benim aleti yalıyorken oda seyrediyordu bizekatılmasını söylediim ben nedersem artık ikiside onu yapıyordu ama brnim niyetim bernanın güzel götünü sikmekti kemale yata sırt üstü yatmasını söyldim berna yada kemalin yrı kalkık yarranıa oturmasını istedim zorda olsa yarı kalkık yrra soktu kemal sikmeye calışırken benim yara verdim bernanın azına deliler gibi yalıyordu yarram kazzık gibi olmuştu
kemal altta berna üste bende bernanın arkasına gectim ve hic ıslatmadan arkasına sokmaya calıştım zorlandı ve canı acıdı kremi bolca surdum oo güzel mor deline parmamlada rahatlattım ve kafasını dayayıp birden ser bir şekilde soktum hepsini berna deliler gibi cıglık atıyordu artık aramızdo tost 9lmuştu berna geriye cıkarıp sert birşekilde tekrar sokuyordum artık berna da acı yerine büyük bir zevk alıyordu ve sok erkeyim kocacım diye yalvarıyordu bu arada kemale bak kocam nasıl sokuyor diyordu ben buları duydukca dahada sert sikiyordum ve tam geleceyimde götünden cıkarıp azına verdim deliler gibi yalıyordu ve dayanamayıp 3 . yi azına boşaldım.

1 yorum :

  1. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil


Reklamı Kapat


Reklamı Kapat