24 Ekim 2015 Cumartesi


Herkese selam ben Zeynep. Anlatacağım hikayem şimdi kocam olan kişi ile yaşandı. O zamanlar nişanlıydık ve kocam beni ormanda becerdi. Daha önce bu olayı hiç kimse ile paylaşmadım ama şimdi seks hikayelerini okurken birden içimden anlatmak geldi. Çünkü benim ilk yaşadığım seksti bu ve ben de birileri ile paylaşmak istedim. Ben 33 yaşında bir bayanım kocam da şu anda 35 yaşında bir adam. Hikayem evlenmemize çok kısa bir süre önce yaşandı. Daha önce hiç seks yapmamıştık. Nişanlı olmamıza rağmen evlenmemizi bekliyorduk. Kocam yani o zamanki nişanlım beni çok severdi. Ne dersem onu yapardı ve asla kırmazdı. Tabi bana sürprizler yapmayı da çok severdi. Yine bana bir sürpriz hazırlamıştı ve beni güzel bi tatil köyüne götürdü. Köy gibi bir yerdi ve etrafı da tamamen ormanlıktı. Aslında hava kıştı ve bu bizim için farklı bir deneyim olacaktı. Neyse dağ evi gibi bir yerde kalmaya başladık. Gerçekten çok hoş ve romantik bir ortamdı burada olmak benim çok hoşuma gitmişti. tek sorun geceleri çok karanlık oluyordu ve ben karanlıktan çok korkardım. Yatakta bu şekilde tek başıma yatmam pek de mümkün görğnmüyordu. Tabi nişanlım da bu durumu biliyordu ve bana sadece yanında korkmaman için yatacağım dedi. Uykusuzluktan ölüyordum ama bir türlü korkudan uyuyamıyordum bende onun yanıma yatmasını kabul ettim. Tabi o gelince de kendimi güvende hissettim ve hemen derin bir uykuya daldım. Ama sabah kalktığımda bende bir gariplik vardı. Heryerim ağrıyordu ve üzerimdeki eşofman lekelenmişti. Ben yine de kötü düşünmedim ve bu lekelerin dışarıda dolaşırken olduğunu sandım. Neyse çok önemsemedim bu durumu ve birlikte muhteşem bir kahvaltı yaptık. Nişanlımın av merak vardı ve kahvaltını ardından da birlikte ava gittik. Ama av sırasında yağmur başladı. Yağmur yağınca hemen yanımızda getirdiğimiz çadırı kurduk ve içinde beklemeye başladık. Ben çadırda tekrar mayıştım ve hemen nişanlıma yaslanarak uykuya daldım. Nişanlım yine bana ne yaptı bilmiyorum çünkü uyandığımda yine vücudumda ağrılar olmuştu. Ama ben bu defa da umursamadım. Çünkü nişanlımdan asla böyle bir şey beklemediğim için asla ondan şüphe duymamıştım. Neyse o gün av falan derken akşamı ettik. Akşam olduğunda ve yatma zamanı geldiğinde nişanlım yine bana birlikte uyumayı teklif etti. Ben de bu defa kabul etmedim. Alıştım merak etme uyuyabilirim diyerek onu gönderdim. İçime bir kurt düşmüştü çünkü o an uyuma numarası yaptım. Aradan yarım saat geçmişti ki nişanlım yanıma geldi. Ben hala uyuyor numarası yapmaya devam ediyordum. Ne olacağını nişlanlımın bana ne yapacağını görmek istiyordum. Daha sonra yanıma kadar geldi ve eli üzerimdeki yorgana gitti. Hemen yorganı üzerimden kaldırdı. Beni hala uyuyorum sanıyordu. İşte o dakikadan sonra da herşey başladı. Nişanlımın eli hemen pijamama gitti ve çıkarmaya başladı. daha sonra da durmadı ve üzerimdeki külotu aşağıya sıyırdı. Külot amıma yapışmıştı ve çıkarmakta baya zorlandı. İşte o an şok oldum nişanlım ben uyurken kızlığımı bile bozmuştu. Sikini arkadan amıma doğru sokmaya başladı. Sıcacık siki vardı ve içime girdikçe beni de ısıtmaya başladı. Ben de nasıl olsa giden gitmiş evleneceğiz diyerek hemen ona döndüm ve gülümsedim. Madem olacaktı tam olsun diyerek de bir güzel kendimi ona siktirdim. Zaten benden vazgeçmedi ve nihayetinde de şu an evliyiz.

1 yorum :

  1. Olgun çiftler arayın sırdaşınız olayım arayın pişman olmazsınız saygılar 0532 371 49 67

    YanıtlaSil


Reklamı Kapat


Reklamı Kapat