29 Ekim 2015 Perşembe

Öğretmenimi Götten Siktim

Merhaba, genç ve yakışıklı bir öğrenci idim ve öğretmenim ile yaşadığım önemli bir olay, ben murat şu an 25 yaşındayım ama sizlere lise de yaşadığım bir hikayemi anlatayım. Beden eğitimi derslerini çok severdim zira öyle bir öğretmenim vardı ki anlatamam, o eşofmanın altından tüm hatları belli olurdu. Çok hoş ve taş gibi bir kalçası vardı. Yürürken öyle hoş sallardı ki her görüşümde kendimi 31 çekerken bulurdum. Bu arada hocam 180 cm boyunda tam bir afet, sarışın uzun saçlı göğüsleri ise dimdik. 19 mayıs çalışmaları vardı,bir gün hocam gönüllü bir yardımcı istedigini ifade etti.ben hemen öne çıktım sıradan. bana odasına gidip oradaki topları şişirmemi ve sınıfın bir listesini çıkarmamı ifade etti. bende odaya gittim kapı açıktı bu arada hocam arkası bana dönük sınıfa hareketleri gösteriyordu. Kimi zaman bana karşı domalıyordu. dayanamadım ve masaya oturdum ordan ona bakarak 31 çekiyordum. bu arada yarağım baya kalın ve büyük tam 16 cm.neyse hocam bi ara hareket gösterirken yere düştü. sonra bir kaç kız onu odaya getirdiler. bende ayakta duruyordum karşısında. sonra kızları gönderdi, gidin çalışın dedi. Esasen en son dersti. 10 dk sonra zil çalacaktı ve herkes eve gidecekti. Hocam işin yoksa kal da şu odayı düzeltelim dedi. tamam dedim.bu arada belini tutuyordu.sırt üstü düşmüştü. hocam dilerseniz sırtınızı ovalayayım iyi gelir dedim.hay sagolasın çekmecede bengay var.onu alda sürüver dedi.heyecandan ölecektim.eşofmanın üstünü çıkardı ve altında sarı bir badi vardı .meme uçlarıbelli oluyordu. Sandelyeye oturdu ve sırtını bana döndü.badinin altına elimi soktum ve kremi sürmeye başladım.ateş gibiydi.sürdükçe yaragım taş gibi oldu.ama badiyi çok fazla açamıyodum yalnızca beline sürebiliyordum.hocam şimdilik yeter dedi.sonra odanın kapısını kapamamı ve topları şişrmeye devam etmemi ifade etti.ama kapıya giderken yaragımı fark etti galiba.çaktırmadan göz ucuyla bakıyordu ve dudaklarını ısırıyordu.sonra ayagakalktı ve sagı solu kontrol etmeye başladı her egiliş kalkışında deli oluyordum.sonra masanını üzeride çizimler yapmaya başladı.elleri ve dirseklerimasanın üzerindeydi.bana masanın arkasındaki çöpü boşaltmamı ifade etti.çöp tam arkasındaydı.çöpü alırkan kalçalarına bol bol baktım.sonra hocambana kremi algelde sırtıma hepsini sürüver dedi.tamam dedim.ve masaya iyice egildi.simdi tam arkasındaydım ve sırtı komple açıktı. Sutyenini çıkarmıştı, bana hocam. Bizi biri görse yanlış anlar sanırlarki beni beceriyorsun, sakın kimseye anlatma ha dedi.tamam dedim.kremi sürürken hocamlaaramda yalnızca 5 cm falan vardı .hocam omuzlarınada sürmemi isteyince istemedende olsa yaragım kıçına deymeye başladı.ölücem sandım.korkuyordum tersler diye.hocam omuzlarını iyice sıkmamı istedi ve utanmamamı ifade etti.galiba Sikimi hissetti.ve bu bana dogal dedi.bende cesaret alarak yavaş yavaş yaragımın baskısını arrttırdım kalçalarında.hocam inlemeye başladı.ve eşofmanını indirmemi ve kalçalarınada sürmemi istedi.her yerine sürdüm ve göt deligini iyice ovaladım bana yavaş olmamı ifade etti. öyle bir yerleştirdimki gözlerinden yaşlar geldi, artık hocamı her an sikiyorum, üstelik götünden sikiyorum.

1 yorum :

  1. Hafif loş ışıklı bir ortamdayız ve başbaşayız.önce yavaş ve sakin bi
    şekilde öpüşmeye başlıyoruz, heyecan ve ateş gittikçe artıyor ve artık
    deli gibi öpüşüyoruz.ben senin dudaklarını dilini somuruyorum.biraz
    sonra boynuna kulaklarına ve göğüslerine iniyorum.sert ve dimdik olmuş
    meme uçlarını hiç durmadan dakikalarca yalayıp emiyorum. veee kollarını
    başının üstünde birleştirip koltukaltlarını yalıyorumm.sen kendinden
    geçmiş bir şekilde taş gibi olmuş yarrağımı vajinana sürtmeye
    çalışyorsun. sırılsıklam olmuş küçücük külotunu çıkartmadan amını
    koklayıp yalıyorumm.sonra külotnu çıkartp seni dilimle sikmeye
    başlıyorum zevkten gözlerin kayıyo kendini kasıp kasıp bırakıyosun ve
    kafamı daha fazla bastırıyosun sırılsıklam amına.ve artık ikimizinde
    dayanack gücü kalmıyo, ben biraz önce yaladığım o sırılsıklam amına
    yavaşşş agır agır girmeye başlıyorum.biraz gidip geldikten sonra kökle,
    daşşaklarına kadar sok diye yalvarıyosun bana.ve ben hiç durmadan
    boşalana kadar şap şup seslerle seni deli gibi sikiyorum. 0545 697 63 00

    YanıtlaSil


Reklamı Kapat


Reklamı Kapat