24 Ekim 2015 Cumartesi

MUHASEBECI KIZIN VERMEDIĞI KALMAMIŞ


Merhaba millet. İş yerine yeni aldığım muhasebeci kızla yaşadığım hikayemi anlatmak istiyorum. Ben mali müşavirim 12 yıldır kendi ofisimde çalışıyorum. Önce küçük bir yerdi ama daha sonra emek harcaya harcaya şirket haline geldi. Hatta daha sonra 5 tane de personel aldım. Ama hepsi erkekti ben de ofise bir renk gelsin diye bayan personel de almaya karar verdim. Hem ofisi çekip çevirir hem de bu sapları yola sokar diye düşünmüştüm. Neyse hemen ilan verdim ve başvurular gelmeye başladı. Ben de başvurular arasında en genç en lolita olanını işe almaya karar verdim. Ben ilk başta gerçekten kızla ilgili yanlış bir şey düşünmemiştim. Kızın kendini sakınan biri olmadığını anlayınca ben de onu çok istemeye başladım. Bu arada kız aslında bizim eskiden tanıdığımız birinin kızıydı biraz da o yüzden onu seçmiştim. Kız uzun boylu sarışın ve taş gibi bir hatundu. Hatta o gelmeden önce bizim ofisteki bütün sapları uyarmıştım. Ama uyarsam da kızı gördüklerinde hepsinin ağzı sulandı. resmen hepsi ağzı sulanarak kıza baktı. Aslında bu benimde işime gelmişti. Hepsi kıza yardımcı olucaz diye daha fazla çalışmaya başladılar. Sadece tek sorun ayarı kaçırmamalarıydı ben de bunun için elimden geleni yapıyordum. Zaten çok büyük bir ofis yok. Onlar geniş olan odada birlikte çalışıyorlar ben ise kendi küçük odamda çalışıyordum ama odam camdı ve onları izlemeyi de ihmal etmiyordum. Ofiste elamanların masaları yan yana ve herkes birbiriyle temas içinde çalışıyor. Neyse kızı işe almamın üzerinden 5 ay kadar geçmişti ki kızın sandığım kadar masum olmadığını anladım. Aslında öyle kaşar bir tipi yoktu ama benim bütün elemanlara vermiş. Neyse ben bunu nasıl öğrendim asıl oraya gelelim. Bizim elemanların içinde çok sevdiğim biri var. O geldi ve bana akşam bir sürprizi olduğunu iş çıkışında eve gitmememi söyledi. Şaşırmıştım ama ne sürprizi olduğunu da merak ettim ve karıma haber vererek o gece geç geleceğimi söyledim. Neyse herkes gitti ofiste sarışın kızla ben ikimiz kalmıştık. Ona bana sürpriz yapacağını söyleyen elemanı sordum. o da çıktı deyince hemen telefonu alıp aradım. Olum bana sürpriz yapacaktın kendin nereye gittin dedim. O da bir kahkaha patlattı ve sürpriz karşında patron dedi. Neyse ben hala olayı anlamamıştım hatta beni kandırdı diye elemana çok sinirlenmiştim. Ben ceketimi alıp kapıya yöneldim ama ofis kapısı açılmadı yani kapıyı kilitlemişti biri. O sırada arkama döndüm ve bir baktım ki bizim sarışın eleman karşımda tanga ile duruyordu. Onu ne ara giymişti gerçekten çok şaşırmıştım. hemen yanıma geldi ve ceketimi çıkarmaya başlamıştı. Daha önce hiç yaşamadığım kadar şoku aynı anda yaşıyordum. Hemen boynuma yapıştı ve yalamaya başladı. Boynumdan her yerime kokusunu bırakıyordu. Ben o kadar tahrik oldum ki sikim anında taş gibi kalktı. Zaten artık durumu da anladığımı söylememe gerek yok sanırım. Tabi ben kız ilk defa bana siktiriyor sanıyordum bizim ofiste. Hemen istekli bir şekilde üstüne saldırdım ve sevişmeye başladık. Daha sonra da onu masaya yatırarak deli gibi siktim. Hem amını hem de götünü hemen hemen her pozisyonda siktim. İlerleyen günlerde de onun bizim bütün elemanlara verdiğini öğrendim. Böylelikle de ofiste bayan çalıştırmanın faydalarını öğrenmiş oldum. Hem iş performansı hem de seks performansı arttı.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder


Reklamı Kapat


Reklamı Kapat