17 Haziran 2014 Salı

Canım Komşum

Merhabalar seks hikaye  okurları   ben İstanbul Maltepe?den Fırat sizlere yaklaşık 1 ? 1,5 sene önce olan bir olayı anlatmak istiyorum olay türbanlı üst komşum Kadriye ile oluyor. Ben kendimi tanıtıyım. Yaşım şuan 25 Mavi gözlü sarı saçlı 1.86 boyunda bir delikanlıyım. Üst kat komşum Kadriye 23 yaşlarında idi 1.72 boylarında kapalı hoş güzel bir kadındı. Kocası hep vardiyalı çalışıyordu ve kadriye eşimle arkadaş oldukları için hep bizlere gelirdi. Bir gün eşim annesin evine gitmişti kadriye yene bize gelmişti o gün yağmur yarıyor elektrikler gitmişti. Kadriye kapıyı çaldı bende hemen açtım baktım bize gelmiş eşimi sordum yok ama gelecek simdi dedim içeri gel 10dk kalmaz burada simdi aradı dedim aramıştı gelecekti annesinden daha sonra kadriye oturma odasında beklemeye koyuldu ben içecek ne alırsın diye sordum zaman kahve yada çay ne varsa dedi bende kahve yapayım istersen dedim çabuk olur oda daha iyi olur dedi aklıma bir fikir gelmişti eşim nasıl olsa 10dk sonra gelmiyor kadriye için elime bir rol geçmişti.( ) Kahvesine eşimin ağır uyku hapından koyarak karıştırdım ve odaya geri geldim. Kadriye kahvesini içiyordu acı geldi sanırım şeker istedi almaya gittim döndüm kadriye hapın etkisinde uyuyor. Hemen iş zamanı idi hiç vakit kaybetmeden kadriyenin eteğini yukarı sıyırdım karşımda kırmızı bir don vardı hemen üstündekileri çıkardım ve yene aynı kırmızı bir takım sutyen göğüslerini ağzıma alarak 10dk nerden baksam oynadım daha sonra sıra ayaklarına gelmişti ayak parmaklarından başladım yukarıya kadar yalıyordum tam bölgesine geldim kilotonu çıkardım işte o hafif kıllı amı karşımdaydı! Hemen parmaklarım ile onu sevk?e getirdim ve son vuruş için benim 17cm?lik i ağzına verdim bu arada türbanını hiç bozmuyordum 20dk öyle sevkli dakikalardan sonra sıra işte o an dedim ve yavaş demeden birden benim 17 cm olan sikimi kökledim biraz aynı şekil siktim daha sonra yüz üstü yatırdım ve öyle poposunu izleyerek 15-20 dakika kadar becerdim artık sıra içine akıtma idi ama hamile kalır diye panik yaptım ve ayaklarına verdim. Gelmiştim ve oldum daha sonra onun üzerini değiştirdim ve artık bekliyordum onu dikledim ve ayılır gibi oluyordu hemen duvardaki saat i geri aldım ve bekledim ayılıyordu kadriye bir kahve daha istiyor musun diye sordum saat?e baktı olur dedi varsa var olmaz mı? Dedim, içeri gittim geldim hemen 3 dk ya durdum ya durmadım eşim bir 10dk sonra geldi kadriye ile onları baş başa bıraktım ve kendi içeri geçtim biraz sonra elektrikler geldi ve kadriye evine gitti daha sonra kadriye için vakit aradım ama bundan bir 7 ay sonra eşinin fabrikası için başka bir ilçeye gittiler Maltepe uzak kalıyor diye dolmuşa çok para veriyorum diye gittiler iyimi oldu kötümü derseniz kadriyeden aldım o tecavüz sevkini karımdan alamıyorum. Ama yapmasaydım diye biliyorum siz siz olur eşiniz varsa onla böyle sevkli saatler geçirin yoksa benim gibi bir hata yapmayın 35 milyon gibi para verin gittin bir şişme bebek alın derim.( ,) Yazımı sonuna kadar okudunuz için hepinize teşekkürlerimi borç bilirim eşimle olan ilişkim ne kadar doğru olur buraya koymak bilmiyorum eşim izin verirse neden olmasın  de yer alması dimi ama? itiraf seks hikaye  seks hikaye itiraf hikaye itiraf hikayeleri sex hikayeleri aile içi ensest hikayeler gay transeksüal arabada sikiş iş yerinde hikayeleri taciz tecavüz hikayeleri itirafları istekleri okuyucuları seks hikayeleri                

1 yorum :

  1. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil


Reklamı Kapat


Reklamı Kapat