12 Haziran 2014 Perşembe

iyiki webcam almışım

Herşey seks hikaye bilgisayarıma aldığım webcam ile başladı. İnternete tanıştığım bir kızla sohbet ediyorduk.resimlerimizi birbirimize gönderdikten sonra kameramla canlı chat yapmayı teklif ettim. Onun kamerası yoktu o yüzden sadece benim görüntümle konuşuyorduk. Gel zaman git zaman derken bir gece sıcak olduğu gerekçesiyle kazağımı çıkardım.sadce tshırtle kalmıştım.espi ile karışık tshirt ümüde çıkarmamı istedi.onu da çıkarınca konuşma tarzımız biraz sapmıştı.konu birbirimizin vucudu hakkında sohpete dönüşmüştü.en sonunda dayanamadı ve bana biraz gaz verircesini pantalonumu çıkaramıcağımı idda etti.bendeki muzurlukla kalktıp ve onuda çıkardım.bu sefer cinsel organım hakkında dalga geçmelere başladı.bende ereksiyon halinde olmadığımı olduğum zaman görmesini istediğimi söyledim.tabi hemen ısrar etti o zaman o hale getir diye.bende tek başıma olmıcağını yardıma ihtiyacımın olduğunu söyledim.telefonlaştık ve telefonda tahrik edici bir sohbetten sonra ereksiyon haline gelmiştim Tecrübesizdi bu belli oluyordu ama yinede çok etkiliyorduKameradan görünce oldukça heyecanlandığını söyledi. buluşmayı teklif ettim ertesi gün için.fakat bakire olduğu için bu teklife yanaşmadı.ben ise gayet uygun bir dille bu buluşma sadece senin isteklerin doğrultusunda ilerler diye onu ikna ettim. Hafta sonu buluştuk.sözleştiğimiz noktadan onu aldım ve evime doğru hareket ettim.buluşmamızdan önce onun için küçük bir kaç hediye almıştım. Onlardan birini verdim.oldukça etkilendi eve vardığımızda önce bir kahve ikram ettim sonra sohbete başladık.hiç acele etmedim.ettiğim iltifatlar sonucu iyice yumuşamıştı.dayanamadı ve ilk hamleyi o yapıp beni öptü.benim hamlemde ise beni durdurup benden söz istedi. Sadece kendisinin istekleri doğrultusunda hareket etcektik.sözü verdim ve sevişmeye başladık.içeri geçtik.ona aldığım diğer hediye paketini verdim.içinde en hoşlandığı renkten iç çamaşırı ve jartiyer takım vardı.giyindi yanıma geldi.göz kamaştırıyordu.ufak bir öpücük kondurdum dudaklarına.gülümsedi ve beni yatağa doğru itti.pantalonumu indirdi ve oral sexe başladı. Tecrübesizdi, bu belli oluyordu ama yinede çok etkiliyordu beni. Yaptığı oral sex sonucu belli süre sonra boşaldım.duşa girdim.çıkınca yanına yatıp sarıldım.bir süre konuştuk.daha sonra izin verirse sıranın bende olduğunu söyledim ve oral sex için bacaklarının arasına yöneldim.yerinde duramıyordu.çok geçmedi boşaldığını anladım.Ama gözleri devam et der gibiydi?vucudunun her yerini öptüm.dilimin değmedik yeri kalmaması için özen gösterdim. ilişkiye girmek için can atıyodum.oda öyle.fakat korktuğu belliydi.üstelemedim.bütün gün boyunca birbirimizin tüm vucudunu keşfettik.ve sexteki en saf hazları aldık o ihtirasın içinden ve birşeyi öyle iyi anladık; Dokunmaktir insanı en üst yerlere çıkaran şey?  

1 yorum :

  1. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil


Reklamı Kapat


Reklamı Kapat