28 Haziran 2014 Cumartesi

Önce Yengemi Siktim

sitenize önçe yengemi yazalı iki ay oldu hemen hemen yayınlamışsınız sag olsun yayınlıyanlar ama bu iki ayda öyle gelişmeler olduki siz fırsat buldukça bu hikayelerimi yazaçagım iş yerindeki dostumun eltisinide kocası sayesinde siktim kar yagdıgında hastalandım beni iyleştiren komşumun önçe kızını sonra kendisini siktim bu anne kızı ilk önçe bu mektubumda anlataçagım ama önce kendimi tanıtayım ismim erol 43 yaşımda 1,5 yıldır yanlız yaşayan dul bir erkegim bir tekstil firmasında imalat müdülügü yapıyorum anne kızı nasıl siktigimi anlatayım kar yogun şekilde yagmaya başlayınca fabrikayı öglende paydost etirdik işçiler yolda falan kalmasın diye bende arabama binip eve geldim tam binadan içeri girdim üst kata oturan komşumun evli, kızı nerdeyse yarı cıplak o karda ayakları yalın ayak erol abi bildigin tanıdıgın su tehsatcısı varmı anlarmısın yada biraz anlarım ne oldu annemin evini su bastı vanada bozuk kapatamadım bir bakarmısın hemen beraber annesinin evine cıktım ayakkabılarını cıkarma ayakkabımla girdim ama cizme lazımdı aslında anında ayaklarım buz gibi suyun içine girdi küçük kız kardeşide gelmiş su mutfaktan geliyordu iki kardeş anneleri çalıştıgından temizlige gelmişler mutfaktaki çamaşır makinasının arkasını altını çekip silerken hortumunu kırmışlar makinaya gelen su hortumu hemen onun muslugunu kapatım ne olmuş erol abi hortumu kırmışsınız yenisini alıp taktıraçaksınız sen takarmısın takarım sana zahmet alıpta taksan bizde şu suları evi temizlesek olur gitim hortumdan aldım geldim taktım ama dondum buz bibi bu ayak bileklerime kadar ıslanmıştı iki kardeşte yapılı kadınlar bunların sütün gibi baçakları iri yus yuvarlak kalçalarının hatırı için yardımda etim aslında birinden biri olmasa birini orda sikerdim sevim sonunda erol abi çok sag ol yardımların için biz artık yaparız eve gelip elbiselerimi degiştim ne göt var iki kardeştede ulan ama büyük ablası kaşınıyor geçen hafta yi,ne gelmişti zili çaldı açtım bu buna yine sumu bastı yok erol abi şey sende bulunurmu bilmem 20 daireli binada benden oklava istedi vardı verdim daha getirmedi bakalım neyse ben iki gün sonra fabrikada duramıyordum izin alıp eve geldim hastalanmıştım titriyordum iki gün yataktan çıkamadım yanlız olmak çok zor zorla kalktım eczaneye gidip ilaç aldım gelirken komşumun evli kızı gülteni gördüm erol abi nasılsın hastayım gülten üşütüm her halde ilaç aldım konuşarak eve geldik o annesine ben evime geldim gülten 29 yaşında hadinden fazla güzel ve cok hanım kibar bir kadın dolgun dik gögüslere pürüzsüz vucuda yuvarlak iri kalçalara sütün gibi baçaklara sahip bir kadın sokta saygılı hanım nerde görse hal hatır sorar gülten aklımın ucunda olmayan bir kadın ama annesi 53 yaşında olmasına ragmen kimse annesine 53 yaşında demez en fazla 40 da der dolgun gögüslere pürüzsüz vucuda yuvarlak kalçalara sütün gibi uzun baçaklara sahip bir kadın koçasıyla yan yana gelinçe baba kız gibi duruyorlar hürüyeye hastayım ama oda bana öyle iyi davranıyorki sormayın gitsin eve girip aldıgım ilaçtan içtim salondaki büyük koltukta yatak yorgan yatıyordum aradan bir saate yakın zaman geçmişti kapının zili çaldı kalkıp açtım gülten annesi hürüye ellerinde birde tas vardı hastamı oldun evet abla insan haber vermezmi komşuyuz iki gündür yatıyorum olurmu öyle şey al şu corbayı iç kızım sen içir yoksa bu içmez gülten dadım gibi içirdi hüriye birde ilaç verdi içtim anne kız benimle nasıl ilgileniyorlar hürüye kızım baban evde merak eder am biti evden cıkmıyorki ben gidiyorum sen ne yapıyorsun bende burdan giderim erol ben sonra yine gelirim sag ol abla giti gülten annem seni çok seviyor içimden ben nasıl seviyorum bilsen bonçuk bonçuk terlemeye başlamıştım gülten bir havlu getirdi benim terimi siliyor ben zahmet oluyor olmaz ellini atletime götürdü sırıl sıklam tekrar hasta olursun cıkarda ben iç çamaşırı getireyim o yatak odasına giti çamaşır getirmeye ben belden yukarı soyundum gülten gelip yanıma oturdu bakıyor ellini uzatıp ne kılı vucudun var erol abi kılarımı okşuyor sevmezmisin bayılırım koçanda kılı yok nerde benim gibi oda pırıl pırıl vucuda sahip gültenin elli kılı gögüslerimden aşagıya indi yaragı okşayıp üstüme cıkıp gögüslerini açtı kılı gögüslerime sürtüyor bir yandan öpüşmeye başladık gülten kılı vucudumu öpüyor oo cok terlemişsin öpme sende gülten kilotumu indirdi kendi kilotunuda cıkardı yaragı agzına aldı yaragın bile terlemiş sende iyleşinçe emersin kusura bakma terli terli ememiyeçegim sen hastasın bu gün iş bana düşüyor başka zaman acısını cıkarız nasıl istersen gülten yaragı tutup ateş gibi amını içine aldı ııh cok güzel kılı erkekler cok sikiçi oluyormuış oooh köküne kadar alıyor ben bonun gögüslerini emiyorum gülten inliyordu iri kalçalarındanda tutmuşum köklüyorum artık ikimizde doruga zevkle cıktık ooh erol abi çok güzel hastasın böylesin hasta olmazsan nasıl olur o zaman görürsün gülten kalkıp giyindi gidiyormusun annem gelirse kaç saatir ne yapıyorsun diye sorar gültende aynı mahalede oturuyor ama nerde oturdugunu bilmiyordum annesine gelip giderken karşılaşırdık hep gülten giti ben uyuyorum ne kadar zaman geçti bilmiyorum kapının zili çalmasıyla uyandım kalkıp açtım hürüye gülten gitimi evet senden sonra sen nasıl oldun biraz iyim içeri girdi ben geçtim koltuga uzandım hürüye ile biraz sohpet etik hürüye salondan kalktı cıktı ben mutfakta birşeyler yapıyor zanetim ama hiç ses cıkmıyordu ne yapıyordu bu mutfaga gitim yok yatak odasına girdim yatakta yorganın altında daha bekleteçekmisin beni ben seni mutfakta birşeyler yapıyorsun zanetim çagırsana hürüye yüz üstü yatıyordu yorganı bir açtım çırıl çıplak uzun sütün baçakları yuvarlak kalçalara ulan ne iş bu olunça hepsi birden oluyor hüriyenin baçaklarını yalayıp kalçalarını yalamaya başladım yalayıp hüriyeyi sırt üstü çevirdim kaymak gibi amını yalıyorum oof erol yala ooh ooh inliyor ben zevkle yalıyorum hürüye kasılıp titredi ben vucudunu yalıyarak gögüslerini emeye başladım hürüye altan üste cıktı gögüslerini emiyorum o aşagı dogru indi yaragı agzına alıp emeye başladı yaragına neden parfüm sıkıyorsun ben sıkmıyorum aslında gülten amına demekki parfüm sıkıyordu terlemiştim ondan diyerek hürüyeyi altıma aldım amına girdim oooh erol parfüm sıkmazsan güzel güzel emerim amını sikeyim kızı terliyim diye anneside parfüm kokuyor diye nerden bileyim gülten parfüm sıktıgını hürüyeyi siktikçe inliyor ıııh oooh erol aaah erol sevgilim diyor inliyordu ama ben hürüyeyi siktikçe nasıl ter atıyordum bak nasıl terletim seni diye inliyordu gerçekten saunada böyle terlemezdim ikimizde doruga cıktım hürüye bana sıçak sıçak banyonu yap terle yarına hiç birşeyin kalmaz yarın bekliyorum gelirim merak etme hürüyede kızından sonra giti hafta sonu sikeçegim bir kadın oldu sonunda hoşça kalın bundan sonra hangi hikayemi yazarım bekleyin hoşça kalın

1 yorum :

  1. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil


Reklamı Kapat


Reklamı Kapat