20 Haziran 2014 Cuma

Kankamla Ekip İşi

seks hikaye Slm buraya hikayelerimi yazdıkça tüm yaşadıklarımı yazmk istiorum nedense bu sefer ilk milli oluşumu yazıcam lise 1 deydk arklarla aramızda hep artık milli olma zamanı die konuşrduk hep herkes geneleve gtmekten bahsederdi bazıları da gderdi ama ben gtmedm hiç seks için para verme fikri asla cazip gelmedi bana neyse okulda Eda die yüzü çirkin ancak göt göğüs olarak oldukça seksi bir kız vardı sessz sakn gbi görnsede kaşar olduğunu ben ve arada bir Eda ya götten çakan Murat biliordu birgün benm ev boştu bnde Murat ı çaırdım sıkılınca Murat Eda yı çağıralm sikerm götten fln dedi bnde tamam çağır dedm kıza birada aldırrdık geldi tam bir kaltak gbi giyinmişti mini eteğinin içinde kırmızı tangasını görebilioduk eda fiziği iide olsa beni heycanlandıran biri deildi sora içerde Murat Eda yı her zamanki gbi götten sikmeye gtti Eda bakireydi yani sora Eda tuvalete gdnce Murat ın yanına gttm yatağımda çıplak oturmuş duruyordu ve koptum adeta siki dimdik olmasına rağmen gördüğüm en küçük aletti bu ne laan dedm kaç cm bu dedm gülerek Murat aleti küçük olmasna rağmen kendne güvenli biri 11 dedi bnmkide 18 idi gayet normaldi yani Eda geldi arkadan noldu diye hiç Murat a güldüm dedm sora Murat Eda ya hadi Cem i de azdır dedi ben bşe demedm Eda benmkini yalamaya başladı güzl yalıodu bnmki tam kalknca Murat ınkine baktı neye güldn anladm dedi bnde sus işine bak dedm Murat a laf sölemesini istemedm onun Muratta kalktı ayağa bi onunkini bi benmkini bir güzel yaladı Eda sora Murat evet Eda götn yetmez artık kadın olucan dedi ve Murat Eda nın amına soktu biraz gtgel yaptı sora gdn bi siln kanları dedim aletmde kan görmek istemiodm tekrar gelnce Eda yı tost yapcaktık Murat yattı üstüne Eda geçti bnde Edanın götüne sokucaktm Edann götüne rahat grerm die düşünüodum ama Muratın ki küçük plunca zorlandm ama grdm Murat la aynı tempoda sikioduk Eda yı Eda nın çığlıkları bizi daha da fena yaptı 5 dk sora Muratla ben Eda nn içine bıraktk döllerimizi Murat önceden de boşaldığı için yorgundu ama ben daha btmedm tabi Eda yı düşnmüoduk zatn ama o da mutluydu halnden Murat koltukta dnlenrken ben Eda nın bacakları açtım amını sikmeye başladm Eda zevkten uçuo gibiydi Murat ta Eda ya bakıp helal Cem ii sikiyon orospuyu fln diodu sonuçta ilkti tabi Eda titreyerek boşalıodu bittm artık dağıttn beni Cem demeye başladı bnde boşalmk üzereydm çkardm yarağımı ağzına dayadm Eda nın yüzünün heryerini döl yapmıştm Eda gtti yüzünü silmeye bizde konuşuoduk son bir posta daha beraber sikelm dedk bu sefer ben amına Murat göte sokacaktı biraz dnlendk Eda da dnlendi tabi en bitkn oydu zaten Murat çok beklemişti hadi artk dedi Eda gene ikimizn birden yalamaya başladı bnmkini braz fazla yalayınca Murat orospuya bak büyüğünü buldu ilk göz ağrısını unuttu deynce güldüm Eda ya nankörlük etme dedm Muratnkini verdm ağzına sora Eda yı tost yaptık aramızda aynı ritmde deli gbi sikioduk Eda yı Eda gene uçuodu 2 kez boşalttık onu aramızda sora ikimz brden kalktık ayağa Eda nın suratını bembeyaz dölle kapadk yutabildiğini yuttu temzlendk kalan biraları bitrdk tamam hadi gdn artık dedm gönderdm o gnden sora bir kez daha Muratla beraber siktik Edayı Murat arada tekte sikiodu ben çok istemiodum milli olmuştum artık ve yakışıklı olduğum için başka kızlara yönelmştm sora yazıcam gene… Sizde Hikayenizi Paylaşmak istiyorsanız Tıklayınız.

1 yorum :

  1. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil


Reklamı Kapat


Reklamı Kapat