22 Temmuz 2015 Çarşamba

37 Yasındayım Hiç Seks Yapmadım

Merhaba arkadaşlar, adım Hasan. Dayım
bundan iki yıl önce babamın serasında
çalışmaya başlamıştı. Bazen yengem de bize
yardım ediyordu. Yengem 1.55 boyunda,
esmer güzeli, çıtı pıtı bir hatun. Ozamanlar
dayımla yeni evlenmişlerdi ve yaşlarımız
aynıydı. Yengemi 10 dakika izleyen biri,
yengemin gözünün dışarda olduğunu çok
rahat anlayabilirdi. Yengemin seradaki
tavırları olsun, evlerine gittiğim zamanki
davranışları olsun, beni çok tahrik ederdi.
Ama bir türlü cesaret edemezdim yengeme
yanaş maya. Bazen çalışırken yengem
yazmasını geriye bağlar, giydiği tişörtün
yakasından da göğüslerini sergilerdi. Çok 31
çektim tuvalette onun yüzünden…
Birgün sabah babamla dayım sebze Hal’ine
mal götürmeye gittiler. Ben seradaydım.
Sonradan yengem de geldi. Yengemle hem
çalışıyor, hem sohbet ediyorduk. Yengem
herşeye güler zaten , öyle şuh bir kahkaha
atar ki, yarağı kalkmayan adam kessin atsın
yani o derece :) Bir ara yaklaştım yengeme,
ama aklımda hiç ileri gidebileceğim
yoktu, “Yenge sen gıdıklanıyor musun?” diye
sordum ve elimi koltuk altına atıp
gıdıklamaya başladım. Yengem yine gülmeye
başladı. Ama ellerimi sürekli göğüslerine
değdirdiğim için çok tahrik olmuştum.
Sonunda dayanamadım göğüslerini
avuçladım ve sıkmaya başladım. Yengem hiç
tepki vermedi, gözlerime öyle şuh
bakıyordu ki, yengemi oracıkta sikecektim
nerdeyse. O cesaretle yengemin dudaklarına
yumuldum. Yengem de zaten benden öyle
birşey yapmamı bekliyormuş ki, hemen
karşılık verdi. Çok istekli öpüşüyordu. Arada
bir yengemin etli dudaklarını ısırıyordum.
Birden arabanın sesiyle irkildik, babamlar
gelmişti, toparlanıp çalışmaya devam ettik.
Artık yengem aklımdan çıkmıyordu, yalnız
bulduğum her yerde yengemi kıstırıyor,
öpüyor, okşuyordum. Aradan bir hafta kadar
geçmişti, babam yine dayımla mal götürmeye
gitti. Bu fırsatı kaçırmadım tabi, yengem
eğilmiş çalışırken geçtim arkasına
sürtünmeye başladım. Yengem önce, “Burda
olmaz!” falan dedi, sonra doğruldu, döndü ve
öpüşmeye başladık. Yengemin memelerini
sıkıyor, götünü ve bacaklarını okşuyordum.
Sonra o bol tişörtünün içine kafamı gömdüm
ve göğüslerini ısırıp emmeye başladım.
Yengem hem gülüyor hem inliyordu. Çok
fena azmıştım ve acelemiz de vardı. Tuttum
yengemi kapıya yakın duran masaya yatırdım
(gelen olursa olursa ordan görebilecektik).
Tişörtünü sıyırıp, meme uçlarını ısırmaya
başladım. Sütyen takmazdı zaten orospu…
Biraz öyle seviştikten sonra
şalvarını indirdim ve külotunun üstünden
amını dişlemeye başladım. Sonra külotunu da
çıkarıp am ını yaladım. Amı iyice ıslanmıştı
ve inliyordu. Daha fazla dayanamadım ve
ben de şortumu indirdim. Zaten kazık gibi
olan sikimi am ına sürtmeye başladım.
Yengemin ufacık am ı vardı, belli ki dayım
çok hırpalamamıştı. Sikimin kafasını biraz
soktuktan sonra, kalanını birden
kökleyiverdim. Yengem tiz bir çığlık attı.
Oysa sikim çok büyük değildir, fakat
yengemin am ı çok dardı. Yengemin am ına
pompaladıkça terliyordum ve ikimiz de çok
zevk alıyorduk. Birden annemin elinde
meşrubatlarla seraya doğ ru geldiğini gördüm,
ikimiz de boşalamadan aceleyle toparlanıp,
çalışıyormuşuz gibi devam ettik. Annem gelip
te, “Ah çocuklarım nasılda terlemişler, gelin
soluklanın biraz!” deyince, oturduk
dinlendik. Ama ikimizin de ateşi
sönmemişti.
Aradan birkaç gün geçmişti, artık yengemi
adam akıllı sikmek için zaman kolluyordum.
Dayım bazen kahveye çıkar ve gece 12’den
önce de dönmezdi. Ama aksilik bu ya, bu
geçen sürede ne dayım kahveye çıktı, ne de
biz bir fırsat bulabildik. Neyse, bir
akşamüstü dayım bana, “Hadi Hasan kahveye
gidelim de boylarının ölçüsünü alalım!” dedi.
Dayıma, “Yorgunum, gelemeyeceğim!”
deyince, dayım tekbaşına gitti. Ben de
evdekilere arkadaşlarla gezeceğim diyerek
çıktım evden. Biraz hava karardıktan sonra
dayımın evine gittim. Dayımın evi biraz
tanhadaydı. Yavaşca içeri girdim. Yengem TV
izliyordu, beni aniden görünce korktu, hırsız
sanmış. Hemen yengemin yanına oturdum,
yengmi de kaldırıp kucağıma oturttum,
öpüşmeye başladık. Dudaklarını emiyordum
resmen. Sonra bir çırpıda tişörtünü çıkardım,
yengemin göğüslerini okşuyor emiyordum.
Yengem de hem inliyor, hem, “Morartma
sakın!” diye mırıldanıyordu…
Daha sonra yatırdım yengemi koltuğa ve
eşofmanını külotuyla birlikte çektim
çıkardım. Yengem am ını yeni traş etmişti,
öyle kaymak gibi görünce yumuldum amına.
Am dudaklarını ayırıp, dilimi sokuyor,
klitorisini emiyordum. Yengem kısık kısık
inliyor, “Em aşkım, yala am ımı!” diyordu.
Yengemin am ını yalayarak birkez Orgazm
ettikten sonra yalayarak tekrar yukarı çıktım,
göğüslerini de ısırdıktan sonra boynunu ve
kulağını emmeye başladım. Kulağına,
“Dayımla en son ne zaman sikiştiniz?” diye
sordum. “Senden sonra daha sikişmedik!”
dedi. “Salak dayım ya, bu karı sikilmez mi?”
dedim. Yengem de, “Ben siktirmedim aşkım,
sen sikeceksin beni diye! Hadi sok,
yanıyorum!” dedi. Dayanamadım ve birden
kökledim am ına, dibine kadar geçirdim.
Yengem bir, “Oooohhhh!” çekti ki sormayın!
Yengemin bacaklarını geriye doğ ru kıvırdım
ve kabak gibi amına hızlı hızlı girmeye
başladım. Amının sıcaklığından sikim
yanıyordu resmen. Yengem arada, “Sik
sevgilim, boynuzlayalım öküz dayını! O
pezevenk gitsin kahvede pişpirik oynasın,
karısını da işte böyle sikerler!” diye
bağırıyor, beni daha da azdırıyordu. 15-20
dakika siktikten sonra ter içinde kalmıştık.
Ben de artık boşalmak üzereydim ve
“Geliyorum!” dedim. Yengem bacaklarını
belime doladı, “İçime boşal aşkım, söndür
yanan am ımı!” dedi, aynı anda Oh’layarak
içine attırdım döllerimi…
Yengemin üstünden devrilip yanına uzandım.
Biraz dinlendikten sonra yengem gitti amını
yıkadı geldi ve sikimi yalamaya başladı. Çok
geçmeden yine kazık gibi olmuştu sikim. Bu
sefer ben yattım ve yengem üzerime çıkıp
amına aldı sikimi ve hoplamaya başladı. Bu
şekilde daha çok zevk alıyordum. Yengem
üstte ben altta 20 dakika daha pompaladım.
Sonra tekrar altıma aldım, sikmeye devam
ettim. Yengem defalarca boşalmıştı, beni de
boşaltmak için, “Sik aşkım, doldur içimi,
boşal içime de gelince döllerini pezevenk
dayına yalatayım sevgilim!” diyordu. O gazla
bir kere daha döllerimi içine boşalttım ve
sikim inene kadarda gelip gittim am ına.
Doymamıştım, ama ne olur ne olmaz diye,
kalktım giyindim. Çıkarken yengemle son kez
öpüşüp ayrıldık.
Ertesi gün yengem bana anlattı, dayım gece
3’de sarhoş gelmiş ve yengem dediği gibi,
içinde döllerim olan am ını dayıma yalatmış,
sonra da siktirmeden dönüp yatmış. Bu böyle
bir sene daha devam etti, fırsat buldukça
yengemle doyasıya sikiştik. Sonra dayım
Antalya’da iş bulmuş, oraya taşındılar.
Yengemle sürekli telefonla görüşüyoruz ve
biraraya gelmenin hayalini kuruyoruz.
Hepinize bol sikişli günler geceler 😉.

5 yorum :

  1. SLM MEHMET BEN 5374667155 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM

    YanıtlaSil
  2. Ben birçok insanın istediği gibi fit vücutlu güzel kadınlar yerine, kilolu ve kusurları olan kişilerden hoşlanıyorum.pek inandırıcı gelmeyebilir ama gerçekten öyle.ince bir bel yerine yumuşacık büyük bir beli tercih ederim.Kusursuzluk değil aradığım,kusurlar, yaşanmışlıklar arıyorum.işte buda benim.0545 697 63 00 Volkan yaş 27 Adana

    YanıtlaSil
  3. SELAMLAR GÜZEL TATLI ŞEKER KIZLAR SENDE BU ZEVKLERİ TATMAK YAŞAMAK İSTERSEN UZUN KALIN VE DAMARLI YARAGIMLA MUHTEŞEM ZEVKLER YAŞAYA BİLİRSİN GÜVENEBİLECEGİN RAHAT RAHAT KONUŞABİLECEGİN TEK NUMARA BU SADECE ÜNİVERSİTELİ VE LİSELİ KIZLAR LUTFEN 0 532 622 58 53 HADİ NE BEKLIYORSUN ARASANA GİZLİLİK ÖNEMLİDİR SEVGİLERLE HOŞÇAKALIN

    YanıtlaSil
  4. SELAMLAR GÜZEL TATLI ŞEKER KIZLAR SENDE BU ZEVKLERİ TATMAK YAŞAMAK İSTERSEN UZUN KALIN VE DAMARLI YARAGIMLA MUHTEŞEM ZEVKLER YAŞAYA BİLİRSİN GÜVENEBİLECEGİN RAHAT RAHAT KONUŞABİLECEGİN TEK NUMARA BU SADECE ÜNİVERSİTELİ VE LİSELİ KIZLAR LUTFEN 0 532 622 58 53 HADİ NE BEKLIYORSUN ARASANA GİZLİLİK ÖNEMLİDİR SEVGİLERLE HOŞÇAKALIN

    YanıtlaSil
  5. SELAMLAR GÜZEL TATLI ŞEKER KIZLAR SENDE BU ZEVKLERİ TATMAK YAŞAMAK İSTERSEN UZUN KALIN VE DAMARLI YARAGIMLA MUHTEŞEM ZEVKLER YAŞAYA BİLİRSİN GÜVENEBİLECEGİN RAHAT RAHAT KONUŞABİLECEGİN TEK NUMARA BU SADECE ÜNİVERSİTELİ VE LİSELİ KIZLAR LUTFEN 0 532 622 58 53 HADİ NE BEKLIYORSUN ARASANA GİZLİLİK ÖNEMLİDİR SEVGİLERLE HOŞÇAKALIN

    YanıtlaSil


Reklamı Kapat


Reklamı Kapat