21 Nisan 2015 Salı

3 Kişi ile Grup seks hıkayeyı oku boşal

lise bittikten sonra üniversiteye gittim tabi üniversite hoş bir ortam liseden daha güzel ve bende çok rahat büyümştüm okul devam ederken artık bir çevrem olmuştu ve güzel günler geçiriyordum. birinci sınıfta iken mayıs ayında havalar sıcaktı ve gezmek istiyorduk bi gün akşam plan yaptık yakındaki bir şehre gezmeye gidecektik öğleden sonra vardık şehre gezmeye başladık yurttan izin almıştık ve oda arkadaşımla gitmiştik oda arkadaşım daha önceden uzun süre bu şehirde yaşamıştı ve biliyordu yemek yedik gezdik derken arkadaşım içelimmi dedi olur diyincede bara gitmeyi teklif etti ilk defa bara gidiyordum neyse girdik müziğe kaptırdık kendimizi tabi saat 12ye filan geliyordu ama biz pek takmıyorduk hafiften benim kafam dönmeye başlamıştı tabi bu dahada cesaret verdiği için tekrardan bira aldık içmeye devam ediyorduk bu sırada canlı müzik iyice hareketlendi ve herkes ayakta dans ediyordu bi kenarda öpüşenleri gördüm ve içim tuhaflaştı uzun zamandır bi erkekle çıkmamıştım tabi iyice kalabalık arttıkça sürekli arkamdan önümden sıkıştırılıyordum ama pek umursamıyordum ara sıra hafif okşandığımı hissediyor ama sanki hissetmiyormuş gibi yapıyordum o sırada bi kişi tam yanımda belirdi benm biram bitmişti tekrar almayı düşünürken bi bira uzattı terettüt ettim önce ama aldım birayı içmeye başladık ortam gürültülüydü ve artık beraber dans ediyor hoplayıp zıplıyorduk sonra iyice yakınlaştık sanki iki sevgliydik saat bu sırada 1 filan olmuştur heralde ben bi bira daha aldım ama artık iyice sarhoştum çocukta baya hoş bişeydi saat birazdaha ilerledi bende sarhoş olduğum için kulağıma hadi seni eve bırakalım dedi bunun üzerine evimiz yokki bizim dedim nasıl dedi başka şehirden geldik burda kaldık arkadaşımla dedim arkadaşım yan tarafımdaydı ama beni pek umursadığı yoktu bunun üzerine çocuk o zaman bize gidelim dedi bana uyar dedim arkadaşıma söyledim o da zaten kafa gitmiş oluuur dedi çıktık bardan çocuğun bi arkadaşı daha geldi o da arkadaşımın koluna girdi bi taksiye bindik on beş dakika filan gitmişizdir ama tam net bilmiyorum eve vardık salona geçtik ben çocukla kol kolaydım daha adını bile bilmiyordum kafamı çocuğun kucağına koydum çocuk rahatsız olmuştu hadi kalk istersen dedi ama aleti kalkmıştı ve kafama değiyordu olur dedim evde bi arkadaşları daha vardı ama ben o sarhoş kafayla zaten yanak yanağaydım çocukla arkadaşımda diğer çocukla öyleydi neyse beni bi odaya arkadaşımı başka bi odaya götürdüler üstünü değiş istersen dedi çocuk hava sıcak gibiydi ben üstümü çıkardım ve uzandım gel yanıma yat tatlım dedim çocuk uzandı yanıma ve o kafayla ilk hamleyi ben yaptım çocuğun dudaklarına yapıştım çocukta karşılık vermeye başladı elleri ile de okşamaya başladı ama pek amatör sayılmazdı biraz öpüştükten sonra sütyenimi çıkardı göğüslerimi ellemeye başladı o elledikçe ben iyice kendimden geçiyordum yaladı göğüslerimi ben dayanamadım elimi aletine attım hadi sende soyun dedim soyundu beni de tamamen soy dedim klotumu çıkardı ve önce bacaklarımı okşamaya başladı sonra bacak arama yumuldu ve ben artık iyice kendimden geçmiştim aletini ağzıma verdi sonra önce öptüm sonra yalamaya başladım ve hadi artık dedim ve o da önce bi prezervatif çıkardı tak bunu dedi taktım ve içime girdi ben tabi yavaştan ayılmaya başlıyordum aleti çok büyük değildi ama çok zvk alıyordum ve boşalana kadar git gel yaptı lavaboya gidiyorum diyip çıktı birazdan geldi aletini temizlemişti tekrardan sevişmeye başladık okşadı beni yaladı ben daha boşalmadığım için iyice kendimden geçmiştim hadi gir içime aşkım dedim tekrar aletine bi prezervatif taktı ve girdi ama bu sefer biraz daha uzun sürdü sanki ben iyice zevklenmiştim ve boşalmaya başladım inlemelerim kat kat artmıştı ve o da boşaldı ve tekrar gitti lavaboya bu sefer tek gelmedi yanında barda olmayan çocukta vardı bu sefer o başladı beni öpmeye ben daha azgınlığımı atamamıştım öpüştük sonra başladı beni yalamaya kafasını bacak arama soktu hadi içime gir dedim hiç umursamadı bi popomu bi bacaklarımı okşuyor bazen ellerini göğüslerimde gezdiriyodu ben yalvarıyordum hadi nolur diyordum sonunda tamam dedi ve girdi içime ben yine inliyor kendimden geçiyordum ama benden önce boşalmıştı ve prezervatif takmamıştı daha güzeldi bu daha iyiydi dudaklarımdan öptü ve aletini ağzıma verdi aletinde kalan dölleri ağzımla temizledim ve başladım yalamaya yalayıp tekrar kaldırdım tabi bu sırada tüm her yerimi okşuyordu ve içerden oda arkadaşımın inlemeleri geliyordu sanırsam onlar geç başlamışlardı ya da ben yeni fark ediyordum ben iyice hadi gir içime dedim tamam ama bu sefer ordan olmaz dedi ve kaldırdı arkama geçti eğdi beni bense hiç itiraz etmemiştim biraz krem sürdü ve yavaşça girdi içime ben çok acı çekiyordum ama daha önceden de arkamdan ilişkim olmuştu bu ilk değildi yavaşça alıştrdı beni ve hızlandı ben hem acı çekiyor hemde zevk almaya başlıyordum iyice becerdikten sonra arkamdan beni çıkardı ve ağzıma soktu ve hepsini içime boşalttı ve yut dedi yuttum bi tuhaf olmuştum midem de bulanır gibi oldu ve yattım yatağa heralde bitti diye içimden geçirirken oda arkadaşımınki geldi bi de seni tadacam dedi bende tabi azgındım ne cevap vereceğimi bilemiyordum önce aletini ağzıma verdi ve kaldır dedi inmişti demekki oda arkadaşım boşaltmıştı uzun süre yaladım ve kalkmaya başladı ve sonra dudağıma bi öpücük kondurdu göğüslerimi yaladı sonra ayaklarıma indi ve başladı ayaklarımı ayak parmaklarımı tek tek yalamaya yavaş yavaş yukarı çıktı bacaklarımı okşuyor yalıyor öpüyordu ve bacak arama geldi diğerlerinden birazdaha iyi yalıyor sanki diye geçirdim içimden ama iyice kendimden geçiyordum ayaklarımı yalaması çok hoşuma gitmiş beni yeniden canlandırmıştı ve tekrar ağzıma verdi aletini biraz inmeye başlamıştı tekrar kaldırdım ve üstüme çıktı ama bu çok sertti bu gece hiç inlemediğim kadar inletiyordu beni ellerimle omuzlarını sıkıyor sırtını tırnaklıyordum ben inledikçe dahada sertleşiyordu ve ben çığlık çığlığaydım ağzımı kapattı ben deliriyordum ve içime boşaldı tabi ben daha önce boşalmış rahatlamıştım o gece olan bana olmuştu uyuya kaldım sabah kalktığımızda onlar çoktan uyanmışlardı kahvaltı yaptık üstümüzü giydik bizi otogara götürdüler ama pek konuşmadık hoşçalalın dediler bizde sizde hoşçakalın dedik yurda geldik gelene kadar doğru dürüst konuşmadık arkadaşımla yurtta dayanamadım iki kişilik odadaydık zaten gecen nasıl geçti dedim o da o çocukla yattım çok iyiydi bi defada beni iki kere tatmin etti dedi bana sorduğunda ise bende aynı cevabı verdim bencede çok güzel bi geceydi sonra arkadaşım duşa girdi bende beraber girelim dedim tuhaf tuhaf baktı olur dedi duşa girdik birbirimizi okşadık sabunladık sonra ben dudağına yapıştım oda karşılık verdi ve başladık öpüşmeye sonra birbirimizin bacak aralarını okşamaya başladık iyice zeklenmeye başlayınca banyoda suyun altında oturduk ve birbirimizi boşalttık sonra tekrar temizlenip çıktık duştan kurulandık ve yattık çok yorucu iki gün geçirmiştik ama değmişti birçok şey yaşamıştık ama oda arkadaşımla birbirimizi boşaltmamız hepsinden daha güzeldi artık lezbiyende olmuştuk bu arada bizi beceren o çocukların isimlerini dahi bilmiyorduk

2 yorum :

  1. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  2. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil


Reklamı Kapat


Reklamı Kapat