24 Nisan 2015 Cuma

Müşterimle Aramda Geçen Amatör Sikiş Hikayem

.
Yetkili servisten herkese merhaba :), evet arkadaşlar ben bir markanın yetkili servisinde çalışıyorum ve sabah saat dokuzda iş başı yapıyor dükkandan çıkıyor ve saat akşam altıya kadar bir daha dükkana uğramıyorum. Tabi öğle aralarında eğer arıza için gittiğim yer dükkana yakınsa yemek için uğruyorum ama genelde dışarıda takılıyorum. Sizlere tamir için gittiğim bir evde yaşadıklarım hakkında birşeyler yazmak istiyorum. Yazacağım bu sikiş hikayem belki okuduğunuz hikayelere göre biraz amatörkalabilir çünkü daha önce böyle bir deneyim yaşamadım, yani bu tür bir sikiş hikayesi yazmaya kalkışmamıştım :). Olan biteni en ince ayrıntısına anlatarak sanırım bu işi halledebileceğimi düşünüyorum :).
Olay geçen hafta içi perşembe günü alımlı bir müşterimlearamda geçti, gerçi o kadının evine neredeyse haftada bir defa gidiyordum, her gittiğimdede aynı sorunda söz ediyordu ve içeri gidip cihazını kontrol ettiğimde herhangi bir sorun göremiyordum. Kadının bana kesik olduğunu anlamıştım ama arıza servisine çıkarken yalnız çıkmadığım için yanımdaki arkadaşın yüzünden hatunla pek fazla yakınlık kuramıyordum, o günde tesadüfya yanımdaki eleman öğleden önce hastaneye gitmek için izin almıştı. Arıza servisine o gün yalnız çıkacağım için tüm işler bana kalmıştı ve bu durum ilk başlarda beni sıkıntıya soksada öğleye doğru saat onbir civarı o kadından servise arıza şikyati gelmesiyle biraz neşem yerine gelmişti.
Ondan önce yapmam gereken bir kaç iş daha vardı, tahmin edersinizki bir iş listesi oluyor ve o sıraya göre arıza bakımına gidiyoruz ama yanımdaki eleman hastaneden gelmeden önce bana kesik olan hatunun evine gitmeliydim, bu defada bana karşı bir yakınlık gösterirse önümde engel yoktu, olayı akışına bırakıp belki kadınla bir sikiş bile yaşayabilirdim. Zaten sadece bu düşünce ile evine gitmiştim, içeri girdim ve sorun yine aynı dedi ama biliyordum ben öyle bir sorun olmadığını. Mecburen önce cihazına baktım, bir kaç dakika söz ettiği sorunu görmeye çalıştım ama cihaz tıkır tıkır çalışıyordu, kadına "herhangi bir sorun yok, şuan normal çalışıyor" dedim ve takım çantamı toplamaya başladım. O sırada kadın "arkadaşın yokmu bu gün, yalnız mı çalışıyorsun yoksa?" dedi, bende kadına "evet, bu gün hastaneye gitti o, öğleden sonra gelecek şuan için yalnızım" dedim.
Kadının beklediği cevap buymuş demekki direk bana "öğle yemeğini kaçta yiyorsun" diye sordu, kadına "buradan çıkınca muhtemelen yemeğe geçerim" dedim, oda bana "bende yemek yiyeceğim istersen beraber yiyebiliriz" dedi. Bu teklif karşısında gözlerimin içi ışımıştı inanın :). Kadının teklifini kabul ederek etraftaki malzemelerimi toplayıp arabaya bıraktım ve tekrar eve çıkarak önce ellerimi yıkamak üzere banyoya girdim. Banyodan içeri girdiğimde kapının arkasında asılı duran pembe benekli iç çamaşırı dikkatimi çekmişti, ne yalan söyleyeyim kadının o çamaşırı benim için astığını düşünüyordum çünkü yemekten önce ellerimi yıkamam için beni banyoya sokacaktır sonuçta. Ben banyoda ellerimi yıkayıp havlu için kapının arkasına uzandığımda iç çamaşırına uzun uzun baktım, tabi kadında bir metre ilerimde beni izliyordu.
İç çamaşırını görmem onunda hoşuna gitmişti diye düşünüyorum, bir süre iç çamaşırına bakıp sonrasında kadının gözlerine bakınca yüzündeki gülümseme dikkatimi çekmişti, o gülümseyince bende gülümsedim tabi :). Sonrasında ellerimi silip banyodan çıktım, mutfağa geçerek yemek için masaya oturdum. Masaya iki tapak koymuştu, önce bana yemek koyduktan sonra kendi tabağını aldı ve yemek koymaya başladı, o sırada yemeği üzerine döktü sanırım çünkü "eyvah gitti elbisem" diyerek eline peçete alıp üzerini silmeye başladı. Ben aslında üzerine dökülen birşey görmemiştim ama herneyse, elinde peçeteyle üzerini silerek "ben üzerimi değiştirip geliyorum" dedi, mutfaktan çıkarak büyük ihtimalle yatak odasına geçti. Mutfakta yemek masasında hiç abarmadan söylüyorum 10 dakika kadar gelmesini bekledim.
Gelmeden yemeğe başlamayım diyordum ama bir iki dakika bekledikten sonra yemeğim daha fazla soğumasın diye onu beklemeden başladım. Dediğim gibi 10 dakika kadar sonra mutfaktan içeri girdi ama benimde aklım gitti onu görünce. Üzerindeki elbiseleri tamamen çıkarmış ve baştan sona tekrar başka şeyler giymişti, üzerindeki o gri dantelli gecelik ve altındaki o mini etek yokmuydu, o kadar seksi ve göz alıcı duruyorduki onu görür görmez zaten yemeği falan bıraktım, izlemeye başladım. Altındaki o mini etek üzerindeki gri dantelli geceliğin bir parçasıydı, normal bir gecelik değil direk olarak fantazi gecelik takımıydı. Üstelik sadece gecelik giymekle kalmamış dudaklarını kıpkırmızıya boyayarak yüzünede biraz makyaj yapmıtşı. Ona hayran hayran bakarken "afedersin beklettim" diyerek masaya oturdu ve yemeğine dokunmadan beni izlemeye başladı, tabi bende onu izliyordum.
İkimizde birbirimizi izleyerek masada karşılıklı oturuyorduk, kadın sonra karşımdan kalktı ve tek kelime etmeden arkasını dönüp yavaşça mutfağın kapısının önüne gitti, kapının orada bir kaç saniye bekleyerek başını bana çevirip gözlerimin içine baktı, sanki "beni takip et" diyor gibiydi ve sonrasındada mutfaktan çıktı. Ben bir saniye bile beklemedim ve hemen ayağa kalkarak onu takip etmeye başladım. O önde ben arkada yatak odasına doğru ilerledik, yürürken daracık eteğinden kabaran götü bir sağa bir sola o kadar enfes sallanıyorduki götünden gözlerimi alamıyordum ve ellemek için dahada hızlı yürüyerek arkasına yaklaşıyordum. Tam yatak odasından içeri girerken elimi götüne attım ve yumuşacık kocaman götünü avuçlayarak sıkmaya başladım. Götü gerçekten mükemmelden daha güzel ve dolgundu, yapılı bir göte sahipti. Yatak odasından içeri girip yatağa geçene kadar götünden elimi çekmedim.
Yatağın yanına geldiğimizde önce dizlerini yatağın üzerine koydu ve önümde domalarak o mükemmel götünü tekrar tekrar gösterdi, sonra başını hafif bana doğru çevirerek "ne bekliyorsun?" dedi. Hemen üzerimdekileri çıkardım, o kadar hızlı soyunuyordumki saniyeler içerisinde üzerimde çorap dahil hiçbirşey kalmamıştı, çırılçıplak bir halde arkasına geçip götünü okşayarak sikimi iç çamaşırlarına sürtüyordum, o ise hiç pozisyonunu bozmadan yatağın ucuna dizini koyarak domalmış bir vaziyette beni izliyordu. Çok kısa bir süre arkasında durup sikimi iç çamaşırlarının üzerinden götüne ve amına sürttürdüm, ardından yanına yaklaşarak dudaklarından öpmeye başladım. Kırmızı rujunun tadını alabiliyordum ama hiç umurumda değildi, dudaklarını uzun bir süre yalayıp emdikten sonra yatağa sırt üstü yatırarak üzerine çıktım.
Bir sürede o pozisyonda öpüştükten sonra kadın saçlarımın arasına parmaklarını sokup başını aşağı doğru, bacak arasına doğru itmeye başladı, amını yalamamı istediğini anlamıştım ve istediğini ona verdim. Bacaklarını dizlerinden yukarı doğru kaldırdım, ayakları yatağın üzerine değiyor ama dizleri yukarıdaydı, bilmiyorum pozisyonu anlatabildimmi, o haldeyken bende başımı amının üzerine dayadım. Hiç öyle kibar emeyim veya dilimle yalayım falan uğraşmadım inanın. direk olarak amını alabildiğim kadar ağzımın içine soktum ve deliler gibi emmeye başladım. Ağzımdan içeri aldığımda saçlarımı çekiştirmeye başladı ve başımı amına doğru daha sert bastırdı. Zannediyorumki o hareketim hoşuna gitmiş olacakki bir kaç defa başımı bacaklarının arasından çıkartıp sikmek için pozisyon almak istediğimde başımı bırakmamıştı :), saçlarımı çekiştirdiği için bende o izin vermeden bacaklarının arasından çıkarmıyordum.
O kadar uzun bir süre amını ağzımdan çıkarmadımki bacakları titreyip orgazm olmaya başlayana kadar saçlarımı bırakmamıştı, bir defa amını yalayarak onu tatmin ettikten sonra ellerini başımdan çekip her iki yana doğru ayırarak orgazmın keyfini yaşıyordu. Arkadaşlar bu arada umarım buamatör sikiş hikayemi akıcı bir şekilde anlatabiliyorumdur, lütfen saçmalıyorsam affedin çünkü inanın şuan o yaşananları tekrar tekrar yaşıyor gibiyim, sikim bile taş kesildi :). Her neyse dediğim gibi o kollarını her iki yana ayırıp orgazmın keyfini yaşarken bende saçlarımı bıraktığı için amından uzaklaşmıştım. Uzaklaşır uzaklaşmazda direk bacaklarının arasına girerek sikimi amına sürttürmeye başladım. Artık bende orgazm olmak istiyordum ve biran önce kadının içine girmem gerekiyordu. Gerçek söylüyorum artık sikim bile acımaya ve sızlamaya başlamıştı o yüzden daha fazla sikimi dışarıda tutamazdım :).
Kadın henüz az önce yaşadığı orgazmın getirdiği sersemlikten kurtulmadan sikimi içine sokmuştum, öyleki içine girdiğim an bacakları titremeye devam etmişti, daha önce bir kadını sikerken böyle zevkten titrediğini hiç hatırlamıyorum ama bu kadın adeta telefon titreşimi gibi zır zır titriyordu. Bu durumu hiç umursamadan sikimi amından içeri soktuğum gibi aynı hızla tekrar çıkardım, komple sokup komple çıkartarak kadını bir kaç saniye siktim ve sonunda sikimi tamamen sokup üzerine uzakarak boynunu yalamaya başladım. Sikim kadının amında sabit bir şekilde dururken dilimle boynu, dudakları, yanakları dahil dilimin ulaşabildiği her yerini yaladım. Bu yalama bir süre devam etti ve ardından hızlı bir şekilde kadını sikmeye başladım, içine girip çıkarken kadının zevk sularının sikimin her tarafını kapladığını görebiliyordum ve içine girmek için sikimi sertçe her soktuğumda odada yankı bulan o "ŞAK!" sesi bu sikişe birazdaha sertlik katıyordu adeta.

2 yorum :

  1. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  2. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil


Reklamı Kapat


Reklamı Kapat