18 Nisan 2015 Cumartesi

Sevgilimi Sert ve Bağırtarak Siktim


slm ben sakaryadan serder size bir sex hikayemi anlatcam bir gün okulda sırda oturuyordum bizim sınıftaa götü büyük memeleri idare eden bi kız vardı gusel gibiydi sırda oturuyom o andada kızın bağacıkları cozuldu baglamak için egildiginde benim gozler acıldı ve kız gordu bunu ve bana terbiyesiz misin dedi yok dedim ihtiyaç kız gulmeye basladı çok mu ihtiyacın var dedi ben de eet dedim kızda o zamn mekan bul ihtiyacını karsılayım dedi bende heman bizim alt katta ki bodrum katı geldi kapıcıdan yani bahadır abiden bi anahtarı istedimmi bu iş tamamdı bahadır abide saglsun bana bi gusellik yaptı ve anahtarı verdi bende sewicle ertesi gunu bekleidm ve kıza ew hazır dedim tamam dedi ben ewe ugrayım sonra senle ewde bulusuruz dedi ben de tamam dieyer ewe gittim hemen ustume deistireler rahat esortamn ve boxer imi ozanle seçtim sonra bodrum katına
inerek beklemeye basladım o dakklar gecmiyordu kızı nasıl becerim die dusunuodum tam o anda kapı caldı delikten baktım ki o hemen kapıyı acarak içeri aldım kızı kız bu ewmi sizin diodu yok dedim bizim bodrum kat kiracı arıyoz ama bi turlu bulamadık dedim kız da ii diyerek oturdu ve kola felan istermisin die sordum o da yok ben öle seyler içmiom dedi bira viski felan avr mı dedi bende yok dedim ne işimiz olsun dedim kızda tamam dedi ve bana ne zman ı beklion hadi dedi bende ilk sen soyun dedim o da olmaz dedi ok dedim ben soyunma ya basladım benim malzemede yavas yavas kalkıyordu bi baktım sert taş gibi olmustu bende hemen onu soymaya basladım bi de baktım siyah bi tanga dedi ki bu üstümde kalsa pişe olurmu die sordu bende olmaz dedim yoksa nasıl yaparız o işi dedim ok dedi ve yalamaya basladı nasıl yalıyordu o an hiç bitmesin dedim ama 5 dakka sonra bitti ve hadi dedi sende beni yala dedi bend e heman yalamaya basladım ve yavas sokmaya baslarız mı die sordum kıza kızda olur dedi bende heman basladım sokmaya 10 dakka felan olmustu kız nasıl bagarıyo bende apartmandakileerr duymasın die agzını kapattım sesi az cıkıyordu ama yatakta bi hayvan gibiydi hem bagarıyo hemde daha hızlı dio ve de arada ÇOK FECİ ACIYO dio bende içimden sen daha dur göte gecmedik diom ve göte gectim ve gene aynı tepkileri veriyor ama yapacagından da geri kalmıyor ve de benim bosalma zamanım gelimişti cıkartalar malzemeyi agzına vererek yüzüne fıskırttım her yeri sperm olmustu hemen benim acelem var diyerek ustunu giyinip çıktı bende arakasın da n mazlum mazlum baktım ama olsun dedim becerdim ya o bana yerter dedim ve de hikaye bitti ama o kızı bidaha ewe atmayı dusunuom ama bu serfer bira viski felan içirerek

1 yorum :

  1. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil


Reklamı Kapat


Reklamı Kapat