23 Nisan 2015 Perşembe

Ablamla İlk Milli Oluşum


slm arkadaşlar adım hasan öncelikle size kendimden bahsedeyim 16 9.sınıf ögrencisiyim yaşındayım 1.70 boyunda 75 kiloyum çok yakışıklı sayılmam ama sikişe meraklıyımdır. size anlatacağım hikaye 4 ay önce oldu ama yemin edrim gerçek ablam gamze 26 yaşında 165 boylarında 65 kilo sarı saçlı götü büyük birisidir. evli ve 3 çaocuk annesidir. ve çogu erkeğin sikmek isteyecği bir bayandır. ve kendisi şehir dışında kalıyodur. okullar sömestır tatile girmişti annem ve babamama dedimki ben ablamın oraya gitmek istiyorum. dedim onlarda tamam dedi ablamı aradım abla ben size geliyorum dedim ablam çok sevindi.2 saat sonra otobüse bindim. ve ertisi gün ablamın oraya gittim. ablam bana çok güzel yemekler hazırlamış onları yedikten sonra çay derken saat akşam oldu ablam hasan ben çocukları yatırayım geri gelirim dedi benim ise aklımda bir bahane bulup ablamı sikmek vardı. aradan bir saat geçti ablam yanıma geldi. oturdu eee ne yapıyosun anlat bakalım dedi bende nasıl olsun. abla okulla ugraşıyoruz. dedim kız rkadaşın varmı dedi bende yok abla dedim. yaa bu devirde kız arkadışı olmayan erkek mi kaldı dedi bana bende baya bozulmuştum ama olsun sağlık olsun dedi bir gün olur inşallah dedi bende inşalllah dedim.eniştemin işi gerği sürekli yurt dışana çıkyordu. bende bunu fırsat bilip gelmiştim zaten. ablammın sevdiği bir dizi vardı. onua açtı adı yılanların öcü onu izlerken birden sevişme sahnesi çıktı.ve ben çok kötü oldum. ablam direk bana baktı ve sikimin kalktığını gördü.ikimizde sustuk.saat 23.30 olmuştu ablam ben yatmaya gidiyorum dedi bende tamam dedim. bende banyoya girip 31 çektim ve ablamın kilodunu ve sütyenini gördüm. ve dahada azdım.hemen boşaldım ve odama geçtim.uyuyamıyodum.ablamı napıp edip sikecektim.saat epeyce olmuştu yavaşça kalkıp ablamın odasına gittim. ablamın üzerinde kısa askılı body vardı ve altında pijaması. yavşça yorganı üzerinden indirdim ve yanına yaklaştım. sikimi açıp.sürtürmeye başladım bir yandan sürtürüp bir yandan gögüslerini hissetmeden elliyordum. bacaklarını öpmeye koklamya başladım çok kötü oldum. ve oracıkta ablamın ayagına boşaldım. ablamın uykusu ağırdır top atsalar uyanmaz boşaldıktan sonra ablama bir irkildi geldi bende ok kortktum ve hemen hızlıca odama gittim. ve 31 çektim çektikten sonrada uyudum. ertesi sabah ablam kahvaltı hazırlamış beni uyandırmaya geldi.bende kalkmadım ablam yarganı çekinde boxrımın aradan sikimin çıktıgını görünce hemen yorganı kapttı. hadi artık kalk da kahvaltı yapalım dedi bende tm geliyorum deyip kalktım.kahvaltı yaptık. çocuklar aşağı indi parka ablamda bulaşıkları yıkordu. bende tv seyrediyorum.birden ablamı domalrırken gördüm ve çıldırdım. ablamla aram çok iyidr bir dediğimi iki etmez. bende bu fırsat bilip ablama dedimki abla ben hiç ilişkiye girmedim çok merek ediyorum dedim ablamın çok kızağını düşünürken aksine iyi cevap aldım. hiç genel eve gitmein mi dedi şok oldum değil genel ev bir kızın elini dahi tutmadın dedim bana sen nasıl bir erkeksin dedi .abla senden bişey isteyeceğim dedim tabi dedi. bana nasıl yapıldığını gösterirmisin dedim neyi dedi ya işte ilişkiye girmek istiyorm seninle dedim sen ne diyosun falan dedi bende hazır eniştemde yurt dışında çocuklarda aşagıda ne olur yani dedim.çok istiyorum anla beni dedim. ve dahada cesartelerek ablamın arkasına kerkinmeye başladım. ilkinde beni itti ama sonra bida yapıştım tm ama fazla abartmıyıcaksın dedi . bende tam abla dedim dedim ve beni yatk odasına götürdü üstünü çıkardı ve eşotmanını indirdi. hadi bakalım sende soyun dedi bende haman soyundum. ablamla dudak dudağa seviştik deli gibi.hamen boxrımı indirdim ablamın eline verdim ablam agzına alıp yalamaya başladı adeta somuruyord bana dediki bunu eniştene çok yaptımdedi şaşırdım ama belliydi çok iyi yalırdu.bende dayanamayıp ağzına boşaldım. dölümü yutu hadi bakalım gel dedi ilodunu ve sütyenini çıkardı.delirdim adeta heman amını yalamaya başladım 10 dakika kadar yaladım resmen inliyordu belliydi o nunda ihtiyacı vardı çünkü eniştem 2 aydır yurt dışanda idi yaladıktan sonra amını sikmeye başaldım dedli gibi sikiyordum amı çok dardı ve çaok zevek alıyordum. abla dedim götünden sikmek istiyorujm dedim tm dedi arkasını döndü ve göt deiğine krm sürdüm.ve sokmaya başladım çok bağırıyordu bana dediki eniştene söyledim ama bir türlü arkadan yamdaı beni dedi. ilk defa sen sikiyorsun götümden dedi ben dahada azdım ve iyice sokmaya başladım ve ablamın götün içine boşadım. ikimizde çok zevk alık abla sikmek çok zevkli herkeze tavsiye edrim ablanı zikin

2 yorum :

  1. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  2. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil


Reklamı Kapat


Reklamı Kapat